Horrory coraz bardziej realistyczne
Aktualne, najnowsze gry wideo stwarzają możliwości do przedstawienia dużego realizmu pod kątem grafiki czy fizyki. Wynika to z używanych przez producentów technologii. Jakiś czas temu głośno było o strzelance pierwszoosobowej - Unrecord, której grafika jest tak przekonująca, że wręcz można z łatwością pomylić ją z nagrywanym filmem. Wiele wskazuje na to, że jesteśmy dopiero na początku rewolucji graficznej w grach wideo, która będzie nas stopniowo przybliżała do doznań podobnych ze świata rzeczywistego.
Taki realizm też jest istotny w horrorach. Ten gatunek z definicji ma być bardzo przekonujący, mrożący krew w żyłach i ma nam jak najmocniej uświadamiać, że groza zawarta w fabule produkcji to coś bardzo przypominającego świat realny, który nas bezpośrednio dotyczy. W sieci pojawił się zwiastun nowej gry opartej o silnik graficzny Unreal Engine 5. Mowa o Digested. Oprawa graficzna może niektórym przypominać wspomniane wcześniej Unrecord. Wiele wskazuje na to, że będziemy mieli do czynienia z ciekawym tytułem.
Digested wejdzie na rynek gier i go podbije?
Wspomniana gra przedstawiona jest z perspektywy kamery na ciele bohatera, którym sterujemy. Jest to popularny ostatnio zabieg, który dodaje jeszcze większego realizmu. Dzięki temu możemy wyobrazić sobie jeszcze mocniej, że faktycznie istniejemy w świecie przedstawionym przez studio deweloperskie. Szerzej o tej grze można przeczytać na karcie Steam.
Digested to gra typu bodycam horror survival, w której musisz unikać gigantycznego węża, który chce pożreć cię żywcem. Wykorzystaj różne narzędzia i umiejętności, aby opracować strategię ucieczki, i użyj mapy, aby poruszać się po nieznanym terenie. Zlokalizuj kapsułę ratunkową i nie daj się pożreć
Za produkcję odpowiada studio Karel, które jest nie miało do tej pory na koncie sukcesów w branży gamingowej. Digested może być pierwszym z nich. Na trailerze widzimy naszą postać, która porusza się po lesistym terenie i ucieka przed wspomnianym wcześniej wężem. Nie znamy jednak szczegółów dotyczących mechanik czy dodanych przedmiotów. Twórcy ogłosili, że premiera gry ma nastąpić już w 1. kwartale 2024 roku.










