Torment: Tides of Numenera przesunięte na przyszły rok
Twórcy Tormenta mają dobre i złe wiadomości dla oczekujących fanów RPG.
Duchowy następca najlepszego rolpleja w historii (i nie chcę słyszeć słowa dyskusji!) potrzebuje jeszcze trochę czasu, by wytrzeć podłogę Dzikim Gonem. Na otarcie łez ekipa Briana Fargo zapowiedziała, że jeszcze w tym roku ogramy wersję beta.
Kickstarterowy update zdradza, że nastąpiła rotacja na stanowisku głównego projektanta, a Kevina Saundersa zastąpił w tej roli Chris Keenan (ów działał zresztą na podobnym stanowisku przy drugim Wastelandzie). Nowy kierownik rozpoczął od odezwy do zbiórkowiczów, w której zakomunikował poślizg.
"By spełnić standardy jakości, jakie sobie narzuciliśmy, nie możemy spieszyć się z premierą na ostatniej prostej. Zamierzamy spędzić jeszcze trochę czasu przy Torment: Tides of Numenera, co oznacza, że planujemy premierę na 2016" - powiedział Keenan.
Keenan podziękował fanom za nieustający dialog ze studiem i uspokoił, że gra jest w dużym stopniu gotowa. Podkreślił też, że zespół będzie celował w udostępnienie w tym roku wersji beta. Co się w niej znajdzie i na ile będzie ona otwarta - pozostaje otwartym pytaniem.