The Last of Us 2 otrzymało własne piwo

​Chociaż w czasie pandemii koronawirusa nie zaleca się spożywania alkoholu, to na takie zimne piwo z pewnością skusiłaby się większość z nas.

Dziś dowiedzieliśmy się bowiem, że Sony zdecydowało się na współpracę z pewnym amerykańskim browarem, w efekcie czego na rynek trafi specjalne wydanie piwa Boulevard. To dostępne będzie w sześciopakach, na których znajdzie się duże logo The Last of Us Part II, żeby nie było wątpliwości, o promocję jakiej gry tutaj chodzi i rysunek będący kopią tatuażu, jaki w grze ma ciele główna bohaterka, Ellie. Browar zapewnia też, że piwo charakteryzuje się wyjątkowym smakiem "tropikalnego chmielu".

Niestety, jak łatwo się domyślić, chociaż mowa o jednym z największych browarów rzemieślniczych Środkowo-Zachodnich Stanów Zjednoczonych, to nie ma szans na zakup limitowanej edycji piwa poza USA (a z powodu globalnego kryzysu nawet z lokalną dostępnością jest problem, z czego producent zdaje sobie sprawę), ale pomarzyć zawsze można. Przypominamy też, że The Last of Us: Part II miało zadebiutować już 29 maja, ale niestety zaliczyło kolejne opóźnienie i nie wiemy jeszcze, kiedy trafi w nasze ręce - nieoficjalne doniesienia wspominają o czerwcu, ale w obecnej sytuacji niczego nie można być pewnym.

Reklama

Akcja gry ma miejsce pięć lat po niebezpiecznej podróży Joela i Ellie przez postapokaliptyczne Stany Zjednoczone - ci w końcu znajdują miejsce, w którym decydują się osiąść na stałe, a mianowicie Jackson, Wyoming. Żyją tam pośród innych ocalałych, ciesząc się względnym bezpieczeństwem i stabilnością, nawet w obliczu infekcji i wielu innych niebezpieczeństw. Kiedy jednak ich spokój zostaje w bestialski sposób przerwany, Ellie postanawia wybrać się w samotną podróż, aby wymierzyć sprawiedliwość.

Daniel Górecki - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy