Starfield z imponującym kamieniem milowym. Bethesda chwali się osiągnięciami

Dobra passa Starfielda cały czas trwa. Równo dwa tygodnie po premierze pełnej wersji gry nowa produkcja Bethesdy przekroczyła 10 milionów użytkowników.

Na oficjalnym profilu Starfielda na Twitterze pojawiła się właśnie informacja o osiągnięciu kolejnego kamienia milowego. Niecałe trzy tygodnie po debiucie gry we wczesnym dostępie na wszystkich platformach udało się przekroczyć 10 milionów graczy. Starfield wzmacnia w rezultacie swoją pozycję najbardziej udanej premiery w historii Bethesdy.

Nie ulega wątpliwości, że dużą rolę w tym sukcesie odegrał Xbox Game Pass. Fallout 4 czy Skyrim, jedne z najbardziej udanych tytułów tego studia, w dniu premiery były dostępne wyłącznie za pełną cenę. Tymczasem Starfield 6 września trafił do biblioteki popularnej usługi Microsoftu, którą wykupić można za niecałe 40 złotych miesięcznie.

Reklama

Warto również zaznaczyć, że niektóre premiery Microsoftu radziły sobie lepiej od Starfielda. Forza Horizon 5 osiągnęła 10 milionów użytkowników w zaledwie tydzień od swojej premiery, ustanawiając nowy rekord Xboxa. W przeciwieństwie jednak do produkcji Bethesdy, gra Playground Games dostępna była również na Xbox One.

Chociaż Starfield potrzebował dwa razy więcej czasu, aby przekroczyć tę samą liczbę graczy, wciąż jest to ogromny sukces Bethesdy oraz Microsoftu. Gra wzbudziła nieco kontrowersji, a dyskusje na temat jej jakości cały czas trwają, ale Microsoft zdobył dokładnie to, czego potrzebował - udaną, popularną produkcję, która wzbudzi ekscytację kolejnymi grami first-party.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Starfield | Bethesda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy