Reklama

Silent Hill - remake kultowego horroru na Unreal Engine 5

Konami prawdopodobnie pracuje nad remake'iem drugiej odsłony serii Silent Hill (możliwe, że projekt powierzono polskiemu deweloperowi Bloober Team). Fani pokazali, jak gra mogłaby wyglądać na silniku Unreal Engine 5.

Na kanale TeaserPlay na YouTubie pojawił się nieco ponad dwuminutowy materiał, który pokazuje fanowską przeróbkę Silent Hilla. Widzimy w nim, jak gra mogłaby wyglądać, gdyby jej remake powstał w oparciu o silnik Unreal Engine 5. W filmie połączono ujęcia z dwóch pierwszych odsłon serii. Co prawda to tylko fanowski koncept, ale warto go zobaczyć, bo wygląda naprawdę spektakularnie. Miejmy nadzieję, że oficjalny remake będzie prezentował co najmniej taki poziom graficzny.

Reklama

Fanowski materiał pokazuje przy okazji, jak powinny wyglądać remastery i remake'i starszych tytułów. Powinno zwrócić na niego uwagę m.in. twórcy wydanej w ubiegłym roku, wykonanej po macoszemu trylogii remasterów Grand Theft Auto: The Trilogy.

Silent Hill od Bloober Team?

Jeszcze nie wiadomo tego oficjalnie, ale coraz więcej źródeł wskazuje, że Konami pracuje już nad kolejnymi grami z serii Silen Hill. W planach są nie tylko kontynuacje, ale także najprawdopodobniej remake drugiej - bez wątpienia najlepszej - odsłony. Spekuluje się, że do produkcji zaangażowano m.in. polskie studio Bloober Team, znane z takich wirtualnych horrorów, jak Layers of Fear, The Medium, Observer czy Blair Witch.

Silent Hill 2 przez bardzo wielu graczy uważany jest do dziś za prawdziwy wzór dla twórców psychologicznych survival horrorów. I taki stan rzeczy utrzymuje się już od ponad dwudziestu lat. Gra ukazała się bowiem 24 września 2001 roku, na PlayStation 2, Xboksa oraz PC. Później opracowano także remaster na konsole kolejnej generacji, ale wznowienie nie wypadło najlepiej.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy