Sifu – nowe tryby gry i poziomy trudności

​Na oficjalnym koncie gry Sifu na Twitterze pojawił się właśnie post, który zawiera roadmapę kolejnych zmian i nowej zawartości, która zostanie dodana do gry jeszcze w tym roku. Oprócz wielu nowości pojawią się te najdłużej wyczekiwane - zmiana poziomów trudności i dodatkowe tryby zabawy.

Deweloper Sifu, Sloclap, wspomniał o swoim planie majowej aktualizacji jeszcze w lutym, ale szczegóły dotyczące tego, co faktycznie zawierać będzie aktualizacja, nie były znane. W maju wydana ma zostać także fizyczna wersja gry.

Wszystkie aktualizacje do Sifu będą bezpłatne

Kolejna zawartość będzie trafiać do Sifu w formie aktualizacji sezonowych: wiosną, latem, jesienią i zimą. Pierwszy patch dostępny będzie od 3 maja i zaoferuje długo wyczekiwaną opcję trudności.

Reklama

Sifu to świetna gra, ale piekielnie trudna. Od teraz dostępne będą poziomy: Uczeń i Mistrz. Tu ważna uwaga... poziom Uczeń będzie prawdopodobnie standardowym poziomem trudności. Jeśli więc liczyliście na łatwiejszą rozgrywkę, cóż chyba musicie zacząć trenować. Twórcy gry - studio Slocap zapowiadają, że ta i kolejne aktualizacje będą bezpłatne.

Latem do gry mają zostać dodane nowe modyfikatory i zaawansowany scoring, który będzie pokazywał postępy w grze. Jesień przyniesie możliwość edycji zrzutów wideo oraz nowe ubrania i skórki, a zimą dodane zostaną nowe areny. Wygląda na to, że twórcy poważnie zadbali o to, by swoją grą przykuć graczy do ekranów na bardzo długo.


INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Sifu
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy