Producenci serii Halo zapowiadają rewolucję. Co dalej z 343 Industries?

Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe

343 Industries - producent przekształca się w Halo Studios

Uważamy, że nawyki konsumpcyjne graczy uległy zmianie - oczekiwania co do tego, jak szybko ich treści są dostępne. W przypadku Halo Infinite rozwijaliśmy zestaw technologii, który miał nas przygotować na przyszłość, a jednocześnie na gry
przyznał otwarcie szef Halo Studios, Pierre Hintze.
Z szacunkiem, niektóre elementy Slipspace mają prawie 25 lat. Chociaż 343 rozwijało je nieprzerwanie, są aspekty Unreal, które Epic rozwija od jakiegoś czasu, a które są dla nas niedostępne w Slipspace - i których odtworzenie zajęłoby mnóstwo czasu i zasobów
dodaje bez ogródek Chris Matthews, dyrektor artystyczny studia, podkreślając walory Unreal Engine 5.

Co dalej z serią Halo?

Halo Infinite

Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Halo Infinite
Halo Infinitemateriały prasowe
Powinniśmy robić więcej i mówić mniej. Uważam, że naprawdę ważne jest, abyśmy kontynuowali postawę, którą mamy teraz, jeśli chodzi o naszą franczyzę - poziom pokory, poziom służalczości wobec fanów Halo. Halo Studios zostało przeorganizowane tak, aby skupić się wyłącznie na tym celu - bez rozpraszania uwagi, bez przeszkód, na tworzeniu lepszych gier, w których w centrum zainteresowania znajdują się nadzieje i życzenia graczy
kwitują producenci.
Czy gry nadają się na scenariusz serialu?Patrycja OtfinowskaINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?