Ogromne oczekiwania wobec Starfielda. Wiemy, ile chce zarobić na grze Bethesda

Duże oczekiwania względem Starfielda dotyczą najwyraźniej nie tylko graczy, ale również Bethesdy. Ostatni przeciek dokumentów Microsoftu zdradził, ile planuje zarobić na nowej grze Bethesda.

Z bardzo wielu czynników wynika fakt, jak duże nadzieje względem Starfielda mieli fani RPG. Przede wszystkim, jest to bardzo ambitna produkcja Bethesdy, która poza dodatkami do The Elder Scrolls Online, ostatnio wydała Fallouta 76. Miłośnicy Skyrima i starszych Falloutów chcieli powrotu do czasów świetności studia i gry, która odbuduje ich nadzieje względem kolejnych projektów.

Reklama

Podobny efekt Starfield miał mieć na dywizję gamingu Microsoftu. Dużo mówiło się w ostatnich latach o tym, że niewiele jest powodów do zakupu Xbox Series X/S, a biblioteka gier first-party na tych konsolach nie robi większego wrażenia. Microsoft zapowiadał zmiany, obiecywał głośne premiery, ale kiedy światło dzienne ujrzało Redfall, presja natychmiast spoczęła na barkach Starfielda.

W parze z oczekiwaniami fanów szły najwyraźniej oczekiwania Microsoftu. W wyniku ostatniego, historycznego wycieku dokumentów dotarliśmy do informacji o planowanych dochodach Starfielda. Bethesda spodziewa się zarobić na swojej produkcji blisko miliard dolarów.

Jak widać na powyższej grafice, kwotę tę rozłożono na cztery lata. W pierwszym roku fiskalnym Starfield miałby przynieść 600 milionów dochodu, w kolejnym 215 milionów, a później, kiedy gra jest już raczej zapomniana przez większość i zarabia głównie na znaczących przecenach, 50 i 35 milionów. Łącznie gra Bethesdy miałaby zarobić 900 milionów dolarów.

Podobnie jak wiele informacji, które pojawiły się w sieci po ostatnim wycieku, powyższe dane pochodzą sprzed kilku lat. Oryginalnie Starfield miał bowiem zadebiutować w 2021 roku i przed tą premierą przewidywano, ile może zarobić nowa gra Bethesdy. Od tego czasu predykcje Microsoftu mogły ulec zmianom.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Starfield | Bethesda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy