Nieoficjalna wersja GTA 6 powstała. Twórca potrzebował zaledwie 170 dni
YouTuber znany w sieci jako "12th Hour" tworzy swoją własną wersję wyczekiwanej gry GTA 6. Twórca opublikował w sieci kolejny odcinek prezentujący prace nad tym projektem. Co udało się stworzyć w niespełna pół roku?
GTA 6, choć nie otrzymało nawet oficjalnego zwiastuna, ani nie zostało oficjalnie zapowiedziane w kontekście premiery, rozbudza apetyty wielu graczy. Dość śmiało można stwierdzić, że jest to najbardziej wyczekiwana gra na rynku i nic nie wskazuje na to, by w tej materii coś miało ulec zmianie.
Deweloperzy z Rockstar Games nie spieszą zbytnio z kolejnymi informacjami o swoim projekcie. W takich okolicznościach do akcji wkraczają fani. Szczególnym osiągnięciem i projektem może pochwalić się popularny YouTuber "12th Hour". Twórca wraz ze swoim zespołem pracuje nad własną wersją GTA 6.
Pierwszy odcinek demonstrujący postępy prac nad projektem, pojawił się na kanale YouTubera kilka tygodni temu. Otrzymaliśmy pokaz realistycznych modeli postaci oraz szereg innowacyjnych technik zaimplementowanych z wykorzystaniem możliwości silnika Unreal Engine 5. Z kolei zaawansowane oprogramowanie do modelowania Blender pomogło w stworzeniu mapy Miami, realistycznych apartamentów i kilka innych dodatkowych smaczków.
W drugim materiale poznajemy kolejne elementy implementowane w tej produkcji: twórca pokazuje autorski system poruszania się naszych bohaterów oraz ciekawą technikę parkour. Uwagę przykuwa także wiarygodne odwzorowanie konkretnych lokacji i przestrzeni. Mamy tutaj bowiem do czynienia z kapitalnie wykonanymi wnętrzami budynków (np. klimatycznymi garażami) czy więzieniem, które przypomina nieco sceny z serialu Prison Break.
Film będący kontynuacją projektu również (tak jak pierwszy odcinek) idealnie wkomponował się w gusta fanów, którzy docenili ogromną staranność i rzetelne podejście do tematu. Implementacja wszystkiego, co znalazło się w filmie zajęła YouTuberowi 170 dni, czyli prawie pół roku.