Nagły wzrost sprzedaży The Last of Us Part II. To efekt emisji serialu HBO

Czy wielki sukces serialowej produkcji od HBO, The Last of Us, wpłynie na popularność i sprzedaż nie tylko pierwszej, oryginalnej części gry, ale także sequela w postaci The Last of Us Part II? Najwyraźniej już to się dzieje!

The Last of Us okrzyknięte zostało najlepszą w historii branży adaptacją serialową popularnej gry wideo. Dzieło podbiło serca milionów na całym świecie i otworzyło się także na nowe rynki. Dla niektórych serial był pierwszym zetknięciem się z postapokaliptycznym światem zaprojektowanym przez studio Naughty Dog.

Fala popularności serialu, jak się okazuje, wymiernie wpłynęła na wzrost sprzedaży drugiej odsłony gry. Gwoli przypomnienia podkreślmy, że pierwszy sezon TLOU produkcji HBO przedstawia tylko i wyłącznie historie oraz wydarzenia z pierwszej części gry. Drugi, zapowiedziany już sezon ma skoncentrować się z kolei na kontynuacji, czyli The Last of Us Part II.

Reklama

Cała pierwsza seria składająca się z dziewięciu odcinków została już wyemitowana na HBO. Pewne wątki nie zostały do końca domknięte, podobnie jak w oryginalnej grze, więc fani produkcji nie mogą się już doczekać emisji drugiego sezonu. Rozwiązaniem więc jest kupienie i zatopienie się w historii... z sequela.

Serwis PlayStation Lifestyle podał, że The Last of Us Part II znajduje się na szczycie bestsellerów dla platformy PlayStation 4 i jest to najczęściej pobierana aktualnie gra właśnie na tę konsolę w rynkach w Ameryce Północnej oraz w Europie. Choć tytuł ten został w ostatnim czasie przeceniony, to wzrost popularności potęguje przede wszystkim fakt świeżej emisji ostatnich odcinków serialu.

Wiele wskazuje na to, że drugi sezon The Last of Us od HBO również podobnie jak pierwsza seria może rozbić bank.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy