Lords of the Fallen – premiera polskiej megaprodukcji

​Lords of the Fallen w wersji na konsole PlayStation 4 i Xbox One oraz na komputery PC trafia dziś na półki sklepów w całej Polsce. Jest to największy do tej pory projekt CI Games.

Lords of the Fallen to gra typu action-RPG, której fabuła rozgrywa się w oryginalnym uniwersum stworzonym od podstaw przez zespół CI Games. Gracze wcielą się w postać Harkyna - bohatera, który okazuje się być jedyną nadzieją na zakończenie wojny między ludźmi i armią Upadłego Boga. Opowieść prowadzona jest w wielu wymiarach, a najbardziej dociekliwi gracze będą mieli okazję zgłębić każdy szczegół historii Harkyna i świata, w którym żyje.

"Lords of the Fallen to największa, polska megaprodukcja 2014 roku. Włożyliśmy w nią całe doświadczenie CI Games w tworzeniu gier, a także mnóstwo wyobraźni i ciężkiej pracy nad najdrobniejszymi detalami świata będącego tłem naszej historii. Nie szczędziliśmy również nakładów finansowych - budżet produkcyjny gry sięga 32 mln zł. Głęboko wierzę, że tytuł ten spodoba się graczom na całym świecie i okaże się sukcesem zarówno artystycznym, jak i komercyjnym" - powiedział Marek Tymiński, prezes CI Games.

Reklama

Prace nad Lords of the Fallen rozpoczęły się jesienią 2011 roku. Nad grą pracował zespół, który w kluczowych etapach produkcji liczył 170 osób. Oprócz 32 mln zł budżetu produkcyjnego, CI Games wydało 10 mln zł na działania marketingowe związane z tym tytułem. Gra będzie dystrybuowana na 72 rynkach.

"Pierwsze recenzje gry dowodzą, że jest to jeden z najbardziej wyczekiwanych obecnie na całym świecie tytułów. To najlepszy dowód na to, że Polska weszła już do światowej awangardy w branży gier komputerowych. Jestem przekonany, że doskonałe recenzje i opinie graczy przełożą się na sprzedaż i pozwolą nam odczuć pełnię satysfakcji z bardzo ciężkiej pracy, którą włożyliśmy w ten projekt" - dodaje prezes Tymiński.

"Jednym z kluczowych założeń, jakie przyjęliśmy rozpoczynając pracę nad Lords of the Fallen, było stworzenie gry, która stanowiłaby wyzwanie dla doświadczonych graczy, będąc jednocześnie tytułem atrakcyjnym i dostępnym dla wszystkich, także tych, którzy nie mieli wcześniej do czynienia z tego typu produkcjami" - mówi Tomasz Gop, producent wykonawczy gry w CI Games.

"Doskonałym przykładem jest stworzony przez nas, autorski system doświadczenia, jaki oferuje gra. Gracz może ryzykować, nosząc ze sobą punkty zdobyte podczas walk z pokonanymi przeciwnikami, aby zwiększyć szansę na unikalne nagrody. Alternatywnie, może też te punkty przechowywać i grać bezpiecznie" - dodaje Tomasz Gop.

W Lords of the Fallen zastosowano również nowy silnik Fledge autorstwa studia Deck13. Pozwoliło to na wdrożenie zaawansowanych elementów graficznych, takich jak unikalny system symulacji ruchu ubrań czy złożone i realistyczne operowanie światłem.

Dodatkiem specjalnym do edycji kolekcjonerskiej gry jest statuetka Harkyna - wykonana z dbałością o szczegóły, ręcznie malowana, mierząca 20 cm i ważąca 1,1 kg figurka przedstawiająca popiersie głównego bohatera.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Lords of the Fallen
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy