Like a Dragon Gaiden powstało ekspresowo. Czy to rekord branży gamingowej?
Like a Dragon Gaiden w zamyśle twórców było prawdopodobnie zaplanowane jako DLC. W efekcie gra powstała w rekordowym czasie, zaledwie sześciu miesięcy.
W niedawnym wywiadzie dla serwisu Automaton, autor scenariusza do Like a Dragon Gaiden, Masayoshi Yokoyama został zapytany jak to jest prowadzić na raz dwa projekty - Gaidena oraz Like a Dragon Infinite Wealth. Wyjaśnił, że między obiema grami nie ma szczególnej różnicy.
To absurdalnie krótki czas jak na aktualne standardy tworzenia gier, ale Yokoyama zaznaczył również, że gra pierwotnie była planowana jako DLC.
Warto tutaj wspomnieć, że wydanie fizyczne jest dostępne jedynie w Japonii, więc to lekka ironia losu, że dodatkowy wysiłek, jaki włożyli twórcy w powstanie takiej edycji, zostanie doceniony tak naprawdę tylko tam.
Premierę gry zaplanowano na 9 listopada. Będzie ona dostępna w wersjach dla Xboxa, PlayStation oraz pecetów - posiadacze konsoli Microsoftu oraz komputerów będą mogli w nią zagrać dzięki subskrypcji Game Pass.