Koniec Drwala? McDonald's wprowadza świąteczny zestaw pełen niespodzianek
Kanadyjski McDonald's postanowił w tym roku umilić swoim klientom świąteczny sezon, prezentując niezwykłą propozycję - Zestaw Grincha. Zamiast klasycznych zabawek, konsumenci znajdą w nim coś równie wyjątkowego: Skarpetki inspirowane najbardziej zrzędliwym bohaterem świątecznych animacji, Grinchem. To świetna wiadomość dla fanów zarówno Bożego Narodzenia, jak i zielonego łobuza, który już na dobre zagościł w globalnej popkulturze.
McDonald's od dawna przyciąga uwagę nietypowymi zestawami tematycznymi. W przeszłości oferowane były już menu inspirowane Pokémonami, DragonBallem czy nawet gwiazdą muzyki Taylor Swift. Tym razem, z okazji zbliżających się świąt popularna sieć fast food postanowiła skoncentrować się na jednym z najbardziej ikonicznych symboli Bożego Narodzenia w USA - Grinchu z filmu "Grinch: Świąt nie będzie". Kampania wystartowała 3 grudnia i potrwa aż do wyczerpania zapasów.
Limitowany zestaw udostępniony przez McDonald's Kanada zawiera następujące produkty:
- Do wyboru: Kanapka Big Mac lub McChicken, 10 sztuk Chicken McNuggets.
- Frytki McShaker z przyprawą koperkową (nowość w kanadyjskich lokalach).
- Średni napój gazowany.
- Niepasujące skarpetki Grincha (idealny prezent dla fanów nietuzinkowych dodatków).
Spożywczym hitem oferty wydaje się tamtejsza nowość, która ma szanse podbić kanadyjskie podniebienia i stać ulubionym dodatkiem - mowa o frytkach McShaker z przyprawą koperkową. Podobny zestaw, tylko z przyprawą o smaku śmietany z pieprzem mieli okazję przetestować rodzimi fani na początku 2024 roku. McShaker Fries od zwykłych frytek odróżnia nieco cieńszy rozmiar oraz forma podania - klienci sami dozują przyprawę, następnie mieszając całość, potrząsając dedykowaną torbą.
Jakby tego było mało kanadyjski oddział McDonald's wprowadził specjalne kubki z motywem Grincha, które mają umilić picie gorących napojów w zimowe wieczory. Czy można chcieć więcej? To prawdopodobnie byłaby już fast foodowa rozpusta!
McDonald's po raz kolejny udowadnia, że wie, jak połączyć tradycję z nowoczesnością. Wykorzystanie postaci Grincha to ukłon w stronę świątecznej nostalgii, która działa zarówno na starszych klientów pamiętających klasyczny film, jak i młodsze pokolenie odkrywające Grincha na nowo.
Popularna sieć fast food dodaje do tego szczyptę oryginalnych pomysłów w postaci koperkowych frytek i nietypowych skarpetek, co czyni ofertę nie tylko atrakcyjną, ale też nieco ekscentryczną - dokładnie w stylu samego Grincha.
Na razie Zestaw Grincha jest dostępny wyłącznie w Kanadzie, ale patrząc na popularność tego typu ofert, niewykluczone, że McDonald's zdecyduje się rozszerzyć kampanię na inne rynki. Jeśli nie, z pewnością fani nie będą się wahać, by poszukać skarpetek na aukcjach internetowych.
Grinch w wydaniu sieci McDonald's to nie tylko kolejny zestaw w menu, ale także kolejny dowód na to, jak wdzięczne i jednocześnie skuteczne okazuje się łączenie dwóch światów - popkultury z gastronomią. W grudniu pełnym oryginalnych świątecznych akcentów zielone skarpetki i koperkowe frytki mogą okazać się trafionym pomysłem na wyróżnienie się w tłumie.
Czy Grinch naprawdę nienawidzi świąt? McDonald's udowadnia, że nawet największy zrzęda może dodać Bożemu Narodzeniu odrobiny koloru - i nieważne, że miałby to być tylko odcień zieleni.