10 rzeczy, które chcę zobaczyć w Star Wars: Fate of the Old Republic

Zbliżenie na intensywnie patrzące, niebieskie oczy osoby z mokrą twarzą pokrytą kroplami wody oraz wyraźnymi brwiami, z dominacją chłodnych, niebieskich i jasnych odcieni.
Star Wars: Fate of the Old Republicmateriały prasowe

W skrócie

  • Twórcy Star Wars: Fate of the Old Republic powinni postawić na dojrzałą, wielowątkową fabułę z wyborami moralnymi wpływającymi na relacje i świat gry.
  • Towarzysze gracza mają mieć własne cele i motywacje, a historia pozwoli odkryć nową erę bez powielania wątków znanych ze starszych części.
  • Produkcja ma łączyć elementy zręcznościowe z mechanikami RPG, dając graczom angażującą eksplorację, autentyczne relacje i świeżą oprawę muzyczną.
  • Więcej podobnych informacji znajdziesz na stronie głównej serwisu

Spis treści:

  1. Moralność w odcieniach szarości
  2. Towarzysze z własną wolą
  3. Czysta karta bez Revana
  4. Zręczność wsparta statystykami
  5. Tętniąca życiem przestrzeń społeczna
  6. Dojrzałe relacje
  7. Antagonista, którego racje rozumiemy
  8. Jakość eksploracji, nie ilość
  9. Statek będący domem
  10. Muzyka z nową tożsamością
  11. To tak na dobry początek

Moralność w odcieniach szarości

Towarzysze z własną wolą

Czysta karta bez Revana

Star Wars: Fate of the Old Republic
Star Wars: Fate of the Old Republicmateriały prasowe

Zręczność wsparta statystykami

Tętniąca życiem przestrzeń społeczna

Dojrzałe relacje

Star Wars: Fate of the Old Republic
Star Wars: Fate of the Old Republicmateriały prasowe

Antagonista, którego racje rozumiemy

Jakość eksploracji, nie ilość

Statek będący domem

Muzyka z nową tożsamością

To tak na dobry początek

Bez tego żadna produkcja nie byłaby kompletna! Czasem to prawdziwe dzieła sztuki INTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?