Spis treści:
- Ekskluzywna kolekcja: Zenless Zone Zero w barwach McDonald's
- To nie koniec niespodzianek dla graczy Zenless Zone Zero
- Współpraca, która budzi potężne emocje
- Przed wyruszeniem w drogę należy spotkać się w McDonald's
Ekskluzywna kolekcja: Zenless Zone Zero w barwach McDonald's
Zenless Zone Zero, które zadebiutowało w lipcu tego roku i w zaledwie dwa dni od premiery podbiło serca ponad 50 milionów graczy, nie przestaje zaskakiwać. Wydawca znany z takich tytułów, jak np. Genshin Impact, firma HoYoverse, wielokrotnie współpracowali z globalnymi gigantami branży gastronomicznej. Wcześniej gracze mogli cieszyć się m.in. eventami powiązanymi z sieciami KFC czy Pizzą Hut. Tym razem przyszedł czas na McDonald's.
Jeszcze w grudniu 2024 roku fani Zenless Zone Zero w Chinach będą mogli zdobyć ekskluzywne gadżety nawiązujące do popularnej produkcji. Co znajdziemy w limitowanej kolekcji?
- Unikalne przypinki - postaci z jednej z najbardziej popularnej frakcji w grze "Cunning Hares", pojawią się w zupełnie nowej odsłonie - przebrani w uniformy restauracji McDonald's.
- McBangboo - urocza maskotka Bangboo przystrojona w barwy popularnej sieci fast food.
- Pakiet nagród w grze - do każdego zestawu promocyjnego dołączony będzie kod na przedmioty w grze - walutę oraz punkty XP do podnoszenia poziomu postaci.
Czy promocja wyjdzie poza granice Chin? Tego na razie nie wiadomo, ale fani z całego świata z pewnością już zacierają ręce.

To nie koniec niespodzianek dla graczy Zenless Zone Zero
HoYoverse przygotowało coś więcej niż tylko gastronomiczne atrakcje. Wersja 1.4 Zenless Zone Zero wprowadzi do gry dwie długo wyczekiwane postaci: Hoshimi Miyabi i Asabę Harumasę. Obie bohaterki odegrały kluczowe role w fabule, a teraz staną się grywalne. To doskonały moment, by wrócić do gry i zacząć przygodę od nowa.
Współpraca, która budzi potężne emocje
To nie pierwszy raz, kiedy HoYoverse łączy siły z McDonald's. Wcześniejsze wydarzenie związane było z grą Genshin Impact i cieszyło się ogromnym zainteresowaniem. Specjalne zestawy posiłków z kodami na wirtualne nagrody czy unikalne opakowania z grafikami z gry wywołały prawdziwą furorę. Popularność przewyższyła możliwości do tego stopnia, że wielu graczy doświadczyło sporych problemów... w szczególności z odbiorem kodów. Niektórzy użytkownicy donosili o konieczności czekania po kilka godzin na otrzymanie kodu po opłaceniu zamówienia.
Tym razem wygląda na to, że Zenless Zone Zero ma szansę przebić sukces swojego poprzednika. Oby tylko obeszło się bez problemów.
Przed wyruszeniem w drogę należy spotkać się w McDonald's
Połączenie tak dużych i globalnie rozpoznawalnych marek, jak sieć restauracji McDonald's z grą RPG Zenless Zone Zero, z które powstaje nowe menu, to coś więcej niż tylko sprzedaż jedzenia i gadżetów. To spory ukłon w stronę fanów i próba przeniesienia doświadczeń z gry do świata rzeczywistego. Biorąc pod uwagę zainteresowanie poprzednimi tego typu akcjami (Genshin Impact, Nintendo itp.) na całym świecie takie akcje marketingowe związane z grami stają się czymś zupełnie naturalnym, a jednocześnie niezwykle ekscytującym dla wielu konsumentów. Szkoda, że niestety, w większości przypadków pomijają nasz rodzimy rynek.

Grudzień, mimo zimowej aury, dla fanów Zenless Zone Zero zamieszkujących w Chinach, zapowiada się wyjątkowo gorąco. Niezwykła współpraca z McDonald's, nowe postaci i rozwijająca się fabuła to tylko część atrakcji, które czekają na graczy. Kto wie, może wkrótce usłyszymy o rozszerzeniu tego rodzaju projektów na pozostałe strefy świata? Branża elektronicznej rozrywki zdaje się nigdy nie przestanie zaskakiwać swoich fanów.












