Kolejne zwolnienia wśród twórców gier - tym razem trafiło na studio stojące za Smite 2

Hi-Rez Studios, twórcy m.in. Smite 2 i Paladins ogłosiło konieczność zwolnienia bliżej niesprecyzowanej liczby pracowników. Powodem ma być “zapewnienie długoterminowego sukcesu firmy".

Szef Hi-Rez, Stewart Chisam ogłosił cięcia w dość długim oświadczeniu opublikowanym w social mediach. Napisał w nim m.in., że zwolnienia rozpoczęte jako element wewnętrznej reorganizacji i określenia nowych priorytetów wpłyną w “nieproporcjonalny sposób" na osoby pełniące funkcje w działach marketingu i wydawniczym. Zwolnieniami mają być objęte również podległe Hi-Rez zespoły Evil Mojo, G&A i Titan Forge. Chisam napisał, że w ich przypadku dosięgną one (również “nieproporcjonalnie") zespołów pracujących nad elementami kosmetycznymi oraz elementami systemów do wymienionych gier.

Reklama

Zwolnienia idą w ślad za “dogłębną analizą strategii i operacji w ramach studia". Innym efektem tej analizy ma być rzucenie wszystkich pozostałych sił do rozwoju Smite 2, aczkolwiek pozostanie kilka mniejszych zespołów, które nadal będą wypuszczać niewielkie aktualizacje do gier Paladins i Smite 1. W najbliższej przyszłości Hi-Rez planuje jednak niemal całkowicie przerzucić się na rozwój Smite 2 - w tym tworzenie nowych trybów gry, bóstw i poprawek jakości, które mają wziąć priorytet ponad elementami kosmetycznymi czy funkcjami monetyzacji, które planowane były wcześniej. Smite 2 zostało oficjalnie zapowiedziane w styczniu, a w sierpniu wydane jako płatny tytuł na PC i konsolach w ramach wczesnego dostępu. Na platformie Steam oceny graczy póki co utrzymują się na poziomie “mieszanych".

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: SMITE 2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy