Premiera SMITE 2 coraz bliżej. Jak wziąć udział w testach?

Do oficjalnej premiery SMITE 2 pozostało jeszcze trochę czasu. MOBĘ od Hi-Rez Studios możecie wypróbować za darmo do 5 maja. Podpowiadamy, jak zapisać się do bezpłatnych testów.

SMITE 2 ogłoszone zostało w połowie stycznia bieżącego roku jako sequel cenionego SMITE, które przez dekadę przyciągnęło ponad 40 milionów unikalnych graczy na wszystkich dostępnych platformach.

SMITE 2 ma być next-genową produkcją, która wykorzysta funkcjonalność i możliwości silnika graficznego Unreal Engine 5. To dzięki temu narzędziu twórcy całkowicie od podstaw zbudowali tę kontynuację. "Dzięki udoskonalonemu interfejsowi użytkownika, zaktualizowanemu dźwiękowi, wyraźniejszym efektom zaklęć i nowym zdolnościom opartym na fizyce dla bogów takich jak Ymir, wszystko w grze zostało ulepszone" - mogliśmy wówczas przeczytać.

Reklama

Warto też dodać, że poprzez specjalnie zaprojektowany program Divine Legacy, weterani oryginalnego SMITE nie będą stratni w momencie przejścia na nowszy tytuł. Twórcy wynagrodzą ich m.in. unikalnymi odznakami i skórkami.

SMITE 2 pojawi się na rynku 30 lipca bieżącego roku. Aktualnie trwają właśnie oficjalne testy gry, w których udział może wziąć praktycznie każdy. Podczas rzeczonych testów dostępnych jest 14 bogów.

Jak wziąć udział w testach gry SMITE 2?

  • Na platformie Steam wystarczy wejść w zakładkę gry SMITE 2. Przewijamy pasek do sekcji ‘Dołącz do SMITE 2 Playtest’ i przyciskamy charakterystyczny zielony przycisk z Prośbą o dostęp.
  • W przypadku konsol (Xbox, PlayStation) przechodzimy na stronę smite2.com. Na górze po prawej wybieramy ‘Register for alpha’, po czym klikamy na konkretną platformę, podajemy swój adres e-mail i przechodzimy dalej.

Nie ma jednak żadnej gwarancji, że to akurat my otrzymamy dostęp do testów SMITE 2. Jeśli chcecie mieć pewność przystąpienia do testów tej MOBY, musicie nabyć grę w wariancie Founders Edition Bundle (za 122 zł na Steamie).

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: MOBA | SMITE 2
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy