Hideo Kojima chce pracować nad mniejszymi grami
Hideo Kojima już pod koniec ubiegłego roku chwalił się, że przerwa świąteczna w pustym biurze to idealny czas na planowanie przyszłości po premierze Death Stranding. Teraz dostajemy kolejna porcję mało konkretnych szczegółów na temat tego, co możemy zobaczyć w przyszłości od Kojima Productions.
Serwis DualShockers dostrzegł rozmowę z Hideo Kojimą i Yojim Shinkawą w najnowszym numerze japońskiego magazynu Famitsu. Producenci wspominali głównie okres prac nad Death Stranding, ale znalazło się także miejsce na rozmyślenia na temat dalszej działalności i kolejnych projektów.
Kojima zauważył, że chciałby zająć się mniejszymi projektami lub też produkcjami wydawanymi w odcinkach, a nie tylko wielkimi, otwartymi światami, jakim bez wątpienia był Death Stranding. Prace były wymagające i długie, zwłaszcza w obliczu stosunkowo małego zespołu Kojima Productions.
Co więcej, wspomniane studio planuje zająć się kilkoma projektami, z którego jeden będzie jednak "dużą grą". Szczegółów oczywiście nie znamy, lecz Kojima zauważył, że chciałby zająć się czymś w dziedzinie wielkich robotów, ponieważ jest to specjalność Yojiegi Shinkawy jako artysty.
Poza grami duet producentów jest zainteresowany także wyjściem poza gry wideo, by sprawdzić swoje siły także w innych gatunkach rozgrywki. W wywiadzie mowa jest o mandze. Obecnie Death Stranding zmierza jeszcze na PC, ale można zakładać, że za konwersję odpowiada inne studio.