Reklama

GTA VI: Podróż w czasie na innowacyjnym silniku!

GTA VI to jedna z najbardziej oczekiwanych gier w historii gamingu. Miliony ludzi na całym świecie czeka na to aż studio Rockstar Games wyda kolejny tytuł z serii Grand Theft Auto. Póki co, możemy jednak cieszyć się z fanowskich konceptów na tę grę. Jeden z nich opublikowało studio "TeaserPlay".

Podróże w czasie fascynują od dawna

Podróże w czasie to zjawisko, które od wielu lat jest opisywane w różnych publikacjach naukowych czy fantastyczno-naukowych. Możliwość cofnięcia się do przeszłości i na własne oczy doświadczenie czasów już minionych marzenie wielu ludzi. Nie jest to niczym nadzwyczajnym. Wynika to oczywiście z nostalgii, która wielokrotnie nami kieruje.

Często idealizujemy sobie zamierzchłe czasy, nie do końca obiektywnie na nie patrząc. Zdarza się to również wobec okresu historii, którego nie mogliśmy osobiście przeżyć. Dlatego też wiele osób zapłaciłoby miliony za możliwość odbycia takiej podróży. Co ciekawe, fizycy nie wykluczają sposobności takich podróży.

Reklama

Jak na razie próby wykonywane są na malutkich cząsteczkach, ale za wiele lat może i człowiek będzie mógł cofnąć się do okresu młodości swoich rodziców. Dzisiaj wydaje się być to odrealnioną kwestią i niemożliwą, ale nie wiadomo, co będzie za setki lat i prawdopodobnie my się już o tym nie dowiemy. Studio "TeaserPlay" pokazało bardzo ciekawy materiał. Opublikowali oni swego rodzaju podróż w czasie, jaka mogłaby występować w GTA VI. Wszystko oczywiście na silniku Unreal Engine 5.

Fabuła GTA VI rozegrana zostanie w różnych czasach?

Od wielu miesięcy różne przecieki sugerują, że fabuła GTA VI będzie toczyła się na przestrzeni różnych lat. Jest to zupełna nowość w uniwersum Grand Theft Auto. Do tej pory czas gry osadzony był w konkretnych, niezmiennych latach. Teraz ma się to zmienić, co jest innowacyjne w świecie gier. Studio "TeaserPlay" postanowiło odbyć taką podróż w czasie na silniku Unreal Engine 5 od Epic Games.

Zaczyna się ona od nowoczesności, widzimy sportowe, nowe auta, architekturę XXI wieku. Jednak po kilkudziesięciu sekundach możemy zaobserwować przeskok do lat 80-tych. Wówczas możemy dostrzec klimat znany z Vice City, czyli dużo neonów, klasycznych aut i ubiór w stylu disco. Główny bohater ubrany jest w kapelusz kowbojski I charakterystyczną dla tej epoki koszulę.

Należy przyznać to, że ten koncept został wykonany w doskonałej jakości, czego powodem jest użycie silnika Unreal Engine 5. Eksperci z branży twierdzą, że użycie produktu od Epic Games w pełnowymiarowej skali może być rewolucją graficzną na rynku.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama