Gracz Diablo 4 policzył, ile czasu traci, szukając potworów w Nightmare Dungeonach

Im dalej jesteśmy od premiery Diablo 4, tym ciekawszych odkryć dokonuje społeczność gry. Jeden z graczy policzył ostatnio, ile czasu spędza, nie zabijając potworów w Nightmare Dungeonach.

Endgame Diablo 4 jest aktualnie w bardzo dużych tarapatach. Większość kampanii sugeruje, że mamy do czynienia ze stosunkowo różnorodną grą. Mamy bowiem dostęp do PvP, aktywności pokroju Tree of Whispers czy World Bossów. Wydawałoby się, że końcowa faza gry, kiedy zależy nam na zdobywaniu lepszego ekwipunku i jak największej ilości punktów doświadczenia, będzie mieszanką różnych zadań.

Tymczasem w praktyce najbardziej efektywnym sposobem na ulepszanie swojej postaci są Nightmare Dungeony. Aktualizacja pierwszego sezonu tylko spotęgowała tę sytuację i sprawiła, że większość graczy nie wychodzi z lochów. Są one solidnym źródłem przedmiotów i doświadczenia, w porównaniu do Tree of Whispers czy nawet okazjonalnych Helltide’ów.

Reklama

Nie oznacza to niestety, że Nightmare Dungeony są aktywnością pozbawioną błędów. Jeden z graczy Diablo 4 ujawnił ich największy problem, licząc, ile czasu w lochach spędza, faktycznie walcząc z jakimiś przeciwnikami. Po 10 różnych Nightmare Dungeonach odkrył, że aż 57% czasu poświęcił na chodzenie z punktu do punktu i szukanie przeciwników.

Biorąc pod uwagę, że mamy do czynienia z grą action RPG, nie jest to dobry znak. Gameplay jest najważniejszym aspektem reprezentantów tego gatunku i dla wielu graczy liczy się przede wszystkim możliwość równania z powierzchnią ziemi hord przeciwników. Diablo 4 zdaje się podchodzić do tego tematu bardzo ostrożnie i nie zasypuje nas rywalami.

Na szczęście jest to jeden z problemów, który zaadresował niedawno Blizzard. Podczas niedawnego Campfire Chatu deweloperzy poinformowali, że będą zwiększać liczbę przeciwników spotykanych w Nightmare Dungeonach i na Helltide’ach. Po wprowadzonych zmianach autor powyższego postu może więc pokusić się o jeszcze jeden test.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Diablo 4 | Blizzard Entertainment
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy