Gears of War: Judgment - nowe tryby rozgrywki
Epic Games opublikowało nowy zwiastun gry Gears of War: Judgment zatytułowany "The Guts of Gears - Multiplayer". W materiale zaprezentowane zostały nowe tryby gry wieloosobowej, broń oraz osiągnięcia w grze.
W nowym zwiastunie, największy cwaniak serii - porucznik Damon Baird, przeprowadza graczy przez cztery nowe tryby gry wieloosobowej, prezentując po drodze sposoby eliminacji przeciwników, przy pomocy nowych giwer, rzeczy robiących "bum" i innych narzędzi destrukcji. Prezentacja zawiera elementy najciekawszych nowości i zmian, wprowadzonych do serii wraz z premierą Gears of War: Judgment:
Tryby gry wieloosobowej:
OverRun:
- OverRun to pierwszy w historii serii Gears of War wieloosobowy tryb współzawodnictwa. To jakby postawić przeciwko sobie tryby Bestii i Hordy. OverRun to tryb gry 5 na 5 graczy, nastawiony na atak i obronę, w którym COG zawsze występuje w roli obrońcy, a Szarańcza - agresora. Gracze mogą stanąć po dowolnej stronie barykady.
Team Deathmatch:
- Ulubiony tryb graczy powraca - dwie drużyny złożone z pięciu graczy korzystają z jednej, ograniczonej puli odrodzeni. Celem gry jest wyeliminowanie przeciwników, zanim skończą się odrodzenia naszej drużyny. Tryb idealnie nada się zarówno dla weteranów, jak i początkujących graczy.
Free-For-All:
- Free-For-All to klasyczne "każdy na każdego". Brak drużyn oznacza strzelanie do wszystkiego, co nawinie się na celownik.
Domination:
- Domination to tryb współzawodnictwa przeznaczony dla drużyn złożonych z 5 graczy. Gracze będą walczyć o kontrolę nad trzema obszarami gry. Zwycięży drużyna, która utrzyma pozycję najdłużej.
Uzbrojenie:
Poza nowymi typami granatów na każdą okazję, Epic Games potwierdziło również, że w grze pojawi się nowa opcja rzucania granatami bez konieczności wcześniejszego zamachu - co znacznie ułatwi demolkę w ciasnych pomieszczeniach. W arsenale "Gearsów" pojawiło się sześć nowych oręży, w tym:
- Sticky Grenades: Lepkie Granaty sieją podobne zniszczenie, jak granaty odłamkowe, z tą różnicą, że przed detonacją przytwierdzają się do celu.
- Beacon Grenades - Granat Naprowadzający jest stosowany przez skautów COG. Elektroniczny impuls oznacza wrogie cele w promieniu swojego działania, na krótki czas odsłaniając ich pozycję, nawet przez ściany i osłony dowolnej grubości.
- Stim Grenades - Granaty wykorzystywane przez Medyków oraz członków wsparcia drużyny. Detonacja wyzwala chmurę leczniczego gazu, przywracającego zdrowie wszystkim sojusznikom w zasięgu.
- Markza: Przed inwazją szarańczy na Serę, żołnierze COG przez dekady walczyli z Unią Niezależnych Republik, a Markza była jedną z ich najbardziej niebezpiecznych broni. Ten półautomatyczny karabin idealnie nadaje się do walki na średnim dystansie, dzięki pojemnemu magazynkowi i dołączonej lunecie, zwiększającej efektywność i celność broni na odległość.
- Breechshot - Szarańcza bazuje swoją przewagę nie tylko na sile, czego dowodem jest Breechshot. Oparty na konstrukcji Markza karabin został przerobiony, aby siać maksymalne zniszczenie. Komora mieści wysokokalibrowe naboje, natomiast korpus doposażono w ostrze, czyniąc z karabinu idealną broń do walki w starciu i na krótkim dystansie.
- Booshka - Booshka to niszczycielska wyrzutnia granatów wprost z arsenału UIR. Wystrzeliwane pociski detonują się w kontakcie z wrogiem, lub odbijając się od ścian eksplodują po krótkim czasie.