Fani oczekują ujawnienia Star Wars Jedi: Fallen Order 2

​Środowisko fanów Star Wars może pochwalić się bardzo rzetelnym i wiarygodnym informatorem. Tym razem twierdzi on, że sequel Star Wars Jedi: Fallen Order na sto procent zostanie ogłoszony podczas wielkiej imprezy Star Wars Celebration.

Fani Star Wars, tak czy inaczej, mają na co czekać. Zapowiedziane gry i serial powinny zaspokoić oczekiwania każdego, nawet najbardziej chłonnego tego uniwersum fana.

Na horyzoncie jest serial poświęcony postaci Obi-Wana Kenobiego, LEGO wyda swoje tytuły, Respawn Entertainment pracuje nad trzema grami w świecie Gwiezdnych Wojen, a pewniakiem jest to, że pojawi się druga część Fallen Order. Będzie w co grać i co oglądać!

Reklama

Pierwsza część Upadłego Zakonu odniosła niemały sukces. Gra połączyła mechaniki soft-soulsowe z przygodą godną Uncharted. Można śmiało powiedzieć, że była to najlepsza gra w świecie Gwiezdnych Wojen od czasu Jedi Outcast i Jedi Academy.

Jeśli EA odrobi pracę domową i sequel będzie większy (choćby pod względem możliwości zmian kosmetycznych głównego bohatera), ładniejszy, z ciekawą fabułą (a nuż jakaś rozwidlająca się historia Jedi-Sith) i trzymający się wypracowanej formuły (mnóstwo eksploracji, doskonały level design oraz wymagające pojedynki) - sukces będzie gwarantowany.

Kiedy ogłoszony zostanie Star Wars Jedi: Fallen Order 2?

Znany informator, Jeff Grubb, został niedawno zapytany o to w podcaście GamesBeat Decides. Wielu wskazywało, że może to mieć miejsce w maju. To jednoznacznie wskazywałoby wydarzenie Star Wars Day (4 maja). Jednak Jeff Grubb wskazał na konkretną imprezę, mówiąc, że stanie się to podczas Star Wars Celebration.

Jak wielu wie, Star Wars Celebration to spotkanie fanów, które pierwszy raz odbyło się w 1999 roku. Uroczystość w 2020 roku została odwołana z powodu COVID, a nadchodzące święto ma się odbyć w Anaheim Convention Center w Kaliforni, od 26 maja do 29 maja. Na ogłoszenie nowej części Upadłego Zakonu poczekamy więc na końcówkę maja. I świetnie - liczymy na soczysty gameplay.


INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama