Dragon Age: Inquisition - gra miała być wcześniej. Dlaczego opóźniono premierę?

Choć od początku BioWare twierdziło, że Dragon Age: Inquisition ukaże się jesienią 2014 roku, przed oficjalną zapowiedzią gry twórcy mieli inne plany - produkcja miała ukazać się wcześniej.

W ostatniej chwili zdecydowano się jednak przesunąć premierę aż o rok. Skąd taka decyzja? W rozmowie z magazynem Game Informer Mark Darrah, producent wykonawczy Dragon Age: Inquisition oraz Mike Ladlaw, dyrektor kreatywny gry, wyjaśnili, że postanowili opóźnić debiut ze względu na chęć wprowadzenia opcji wyboru rasy.

Na to jednak developerzy potrzebowali czasu, stąd ten dość duży poślizg. Laidlaw zapewnia, że podjęta decyzja w stu procentach opierała się na opiniach i wskazówkach fanów, którzy domagali się powrotu znanej z "jedynki" możliwości wybrania rasy bohatera.

Twórcy chcieli mieć pewność, że wszystko zostanie dopięte na ostatni guzik i odrobią swoją pracę domową, a gracze będą mogli grać człowiekiem, elfem lub krasnoludem. Mądra decyzja, prawda?

Chcesz być na bieżąco z nowinkami ze świata elektronicznej rozrywki? Najważniejsze informacje dnia znajdziesz na naszym nowym profilu w serwisie Facebook. Wystarczy kliknąć - POLUB NAS.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Dragon Age: Inquisition | Electronic Arts | RPG
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy