Down to Hell – heavymetalowy slasher coraz bliżej premiery

​Down to Hell to nowy slasher, który wyróżnia się m.in. dynamicznym systemem walki, mroczną stylistyką oraz heavymetalową oprawą muzyczną. Gra wyjdzie oficjalnie z fazy wczesnego dostępu (Early Access) na platformie Steam już 30 sierpnia br. Jeszcze w 2019 r. Down to Hell zostanie wydane również na Nintendo Switch.

W Down to Hell gracz wciela się w bezimiennego rycerza, którego los zaprowadził do chaotycznego i pełnego demonicznych kreatur świata. Kluczowym elementem Down to Hell jest walka. Red Dev Studio przygotowało wyważoną rozgrywkę, w której punktami kulminacyjnymi są wymagające starcia z bossami. Wśród nich znajdują się m.in. demoniczny robal (Crimson), fruwający mag (Agalloch) oraz diabelna panna (Solitude).

Bezimienny rycerz może używać podstawowych ataków - silnego (wolnego) i słabego (szybkiego), które można łączyć w dające lepsze efekty sekwencje. Uzupełnieniem systemu są czary oraz ciosy specjalne, odblokowywane wraz z kolejnymi postępami w grze. Istotnym elementem jest także system ripost, dzięki któremu gracz ma szansę na odparcie niektórych ataków.

Reklama

W finalnej wersji Down to Hell oferuje dwa zróżnicowane rozdziały, w których na graczy - poza pomniejszymi kreaturami - czeka po kilku bossów. Ukończenie gry zajmuje średnio ok. 3 godzin. Co ważne, twórcy nie wykluczają dodania kolejnych rozdziałów, jeśli tytuł spotka się z dobrym przyjęciem.


materiały prasowe
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy