​Diablo 4 i niesamowite liczby podczas testów. Najpopularniejszy tytuł z serii?

Testy Diablo 4 rozbiły bank. Do głośnej produkcji zalogowały się miliony graczy, by móc posmakować zalążek tego, co deweloperzy z Blizzard Entertainment szykują podczas premiery, która nastąpi już na początku czerwca tego roku. Wszystko wskazuje na to, że Diablo 4 może być najpopularniejszym tytułem z całej legendarnej serii tego action RPG-a.

Przypomnijmy, że w marcu odbyły się dwa rodzaje testów. Pierwsze z nich dotyczyły tylko tych osób, które zakupiły grę w wariancie przedsprzedażowym. Z kolei drugie otwarte zostały już dla wszystkich. Każdy więc miał możliwość pobrania gry i przystąpienia do jej testów.

Zarówno przy pierwszych, jak i drugich testach nie obyło się bez licznych problemów technicznych: długie oczekiwanie w kolejce, losowe wyrzucanie z serwera, problemy z czatem głosowym i kilka innych kłopotów z optymalizacją. Nie przeszkodziło to jednak graczom w nierzadko długim zatopieniu się rozgrywce w nadchodzącej grze.

Reklama

Statystyki z testów Diablo 4 zwiastują, że gra może okazać się prawdziwym hitem

Kilka dni po otwartych testach producenci Diablo 4 zaprezentowali światu zbiór intrygujących statystyk, które tylko demonstrują skalę popularności tej produkcji. Okazuje się, że gracze podczas testów spędzili w grze łącznie ponad 61 milionów godzin, co przełożyło się na blisko 30 miliardów pokonanych potworów i ponad 45 milionów śmierci graczy.

Ciężko stwierdzić, ile potencjalnie osób mogło zalogować się do gry przez te kilka dni, ale dosyć ważna statystyka informuje, że aż 2,6 mln graczom z całego świata udało się pozyskać pakiet Wilka. Z kolei we znaki społeczności Diablo 4 dał się boss Ashava, który spacyfikował aż 10 mln graczy, sam przy tym ginąc ponad 100 tys. razy.

W otwartych testach beta gracze mieli do dyspozycji pięć klas: Barbarzyńcę, Druida, Łotra, Czarodziejkę i Nekromantę. Jak się okazuje, najczęściej podczas rozgrywki sięgano po te dwie ostatnie klasy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Diablo 4 | Blizzard Entertainment

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy