Cuphead zdobył potrójną platynę

​Platformówka Cuphead cechuje się nie tylko charakterystyczną oprawą, lecz także wysokim poziomem trudności. Okazuje się, że wyzwanie nie odstraszyło graczy - twórcy poinformowali, że sprzedano już ponad 3 miliony egzemplarzy.

"Dopiero co połowa 2018 roku za nami, a już możemy z dumą ogłosić, że Cuphead przekroczył poziom 3 milionów sprzedanych egzemplarzy. Trudno jest nam wyrazić wdzięczność i docenić każdą osobę, która zagrała w nasz niszowy tytuł" - czytamy na oficjalnej stronie.

Aby uczcić okazję, przez następne kilka dni produkcję można kupić o 20 procent taniej na PC i Xbox One. To jedyne dwie platformy sprzętowe, na których wydano platformówkę. Ciekawe, jak wyglądałyby wyniki, gdyby tytuł trafił także na Switch czy - zwłaszcza - PlayStation 4.

Reklama

Cuphead ukazał się we wrześniu 2017 roku, chwalony głównie właśnie za wysoki poziom trudności oraz imponującą, ręcznie rysowaną oprawę graficzną w stylu klasycznych kreskówek Disneya. Pierwszy milion sprzedano już w dwa tygodnie po premierze.

Obecnie twórcy z odpowiedzialnego za projekt StudioMDHR przygotowują DLC, zatytułowane The Delicious Last Course. Dodatek ukaże się w przyszłym roku, wprowadzając nową postać, poziomy oraz bossów do pokonania.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Cuphead
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy