Reklama

Codemasters reaguje na brak informacji odnośnie Need for Speeda

Nadchodząca premiera Need for Speeda rozgrzewa do czerwoności fanów gier wyścigowych. Wiele wskazuje na to, że już na początku grudnia otrzymamy część nazwaną "Rebound". Zanim jednak do tego dojdzie, musi pojawić się oficjalna zapowiedź. Gracze na nią mocno oczekują. W związku z tym na Twitterze doszło do zabawnej sytuacji.

Coraz więcej wieści o Need for Speedzie

W sieci pojawia się coraz więcej informacji na temat premiery najnowszej części legendarnej serii gier wyścigowych - Need for Speed. Szczególnie czołowy leaker - Tom Henderson ujawniał wiele informacji odnośnie premiery "NfS-a" z podtytułem "Rebound". Premiera tej gry miałaby nastąpić na początku grudnia, a już w połowie października miałyby być przeprowadzane jedne z ostatnich testów tej produkcji. Także wkrótce powinna pojawić się oficjalna zapowiedź ze strony EA w postaci zwiastunu.

Reklama

Wiemy, że prawdopodobnie światem gry będzie fikcyjne Chicago, a kolorystyka Need for Speeda ma być zdecydowanie bardziej "żywsza" niż to było dotychczas. Te informacje posiadamy na podstawie przecieków gameplayu, które pojawiły się w sieci w minione wakacje. Teraz na Twitterze doszło do interesującej wymiany zdań pomiędzy profilem gry, a studiem Codemasters. Studio z siedzibą w Wielkiej Brytanii, które ponad rok temu zostało przejęte przez Electronic Arts.

Zaczęło się od tego, że jeden z użytkowników Twittera oznaczył profile EA oraz Need for Speeda z zapytaniem, czy w tym tygodniu mają zamiar ogłosić oficjalnie grę. Konto poświęcone grze odpowiedziało emotikonką oczu, co ma wskazywać na pewną tajemniczość. Wtedy do zabawy włączył się profil Codemasters, które..."ogłosiło" najnowszego "NfS-a".

W swoim wpisie nie dokończyli jednak tytułu gry, więc nie można powiedzieć o tym na sto procent. Był to delikatny żart w stronę kanadyjskiego studia ze względu na opieszałość. Codemasters prawdopodobnie w ten sposób pokazuje, że oficjalne wieści już są na ostatniej prostej.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy