Codemasters gra z fanami Formuły 1 w otwarte karty. Kilka tygodni temu dostaliśmy oficjalną zapowiedź F1 22 i od tego czasu studio regularnie publikuje różne szczegóły dotyczące swojej produkcji.
Dowiadujemy się o nowych mechanikach, o najciekawszych funkcjach, a obszerny materiał na YouTube poświęcono niedawno wyłącznie zmianom w prowadzeniu bolidów. Codemasters jasno daje do zrozumienia, ile zmieniło się w nowej grze i pozwala graczom podjąć jasną decyzję, czy powinni poświęcić na ten tytuł swój czas i pieniądze.
Nie inaczej jest w przypadku konsolowych fanów F1, którzy planują grać na kontrolerze. Na PlayStation Blogu pojawił się właśnie obszerny wpis opowiadający o implementacji DualSense w F1 22. Gra będzie wykorzystywać wszystkie kluczowe funkcje kontrolera PS5 - haptic feedback, adaptive triggery i głośniki. Wrażenia z kolizji i powierzchni zmieniającej się pod kołami bolidu będzie jeszcze bardziej intensywne.
Zobacz również:
Dzięki nowemu padowi będzie można nawet odczuć szczątki innych pojazdów pod kołami naszego bolidu. Co ciekawe, kontroler pozwoli również określić, z której strony natrafiliśmy na jakieś przeszkody. Jeżeli na próg w zakręcie z lewej strony najedziemy bardziej agresywnie, poczujemy to wyłącznie po lewej stronie DualSense’a.












