Call of Duty: Modern Warfare 3 na przecenie. Amerykanie świętują Black Friday

Mimo historycznego podobno sukcesu Call of Duty: Modern Warfare 3, w niektórych sklepach gra może nie sprzedawać się najlepiej. Popularny shooter właśnie przeceniono po raz pierwszy.

Pod największym ostrzałem w Call of Duty: Modern Warfare 3 znajduje się jak na razie kampania. Przed premierą gry Sledgehammer zapowiadało rewolucyjną przygodę single-player, która miała czerpać z innych trybów COD-a i zaoferować zupełnie nowe doświadczenie. W praktyce gracze nazwali podjęte decyzje leniwymi, a całą kampanię ukończyli w niecałe cztery godziny.

Dostaliśmy w rezultacie Call of Duty z niepokojąco niską średnią ocen. Chociaż wielu graczom chodzi przede wszystkim o multiplayer oraz tryb Zombie, wśród krytyków już kampania nie przyjęła się najlepiej. Recenzje zwiastowały problemy i utrzymał się sentyment, że MW3 faktycznie sprawia wrażenie zbyt drogiego dodatku.

Reklama

Mimo słabych recenzji i licznych dyskusji na temat wysokiej ceny Modern Warfare 3, Activision niedawno przyznało, że mamy do czynienia z historyczną odsłoną. Zombie cieszy się ogromnym zainteresowaniem, kampania bije rekordy popularności i gracze spędzają ogólnie bardzo dużo czasu w nowej grze.

Niektóre sklepy są jednak wciąż gotowe obniżyć cenę Call of Duty: Modern Warfare 3 z okazji Black Friday. Jako jeden z pierwszych zrobił to Walmart. Posiadacze subskrypcji Walmart+ mogą zaoszczędzić na nowym shooterze 10 dolarów.

Czy tak szybka przecena MW3 oznacza, że gra jednak nie cieszy się aż tak dużym zainteresowaniem? Trudno powiedzieć. W większości sklepów nowy COD dalej dostępny jest w pełnej cenie, a Walmart jako jeden z nielicznych zdecydował się na przecenę hitu Activision. Na PC, PlayStation i Xboxach Modern Warfare 3 wciąż utrzymuje się w czołówce rankingów najchętniej kupowanych gier.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy