Assassin's Creed Mirage: Ubisoft chwali się popularnością gry

Ubisoft ujawnił nieco statystyk na temat debiutu Assassin's Creed Mirage. Podobno liczba graczy nowej odsłony AC jest porównywalna do poprzednich wydań.

We wpisie na platformie znanej niegdyś jako Twitter, Ubisoft wydał oświadczenie, w którym dziękuje graczom za wsparcie dla nowej odsłony. We wpisie możemy również przeczytać, że zdaniem Ubisoftu eksperyment z powrotem do korzeni można uznać za udany:

Według Ubisoftu jest to też największa premiera gry na obecnej generacji konsol jeśli chodzi o liczbę łącznie sprzedanych kopii gry. Ogłoszenie to nie jest jednak tak zupełnym zaskoczeniem, szczególnie dla osób dobrze obeznanych z serią, szczególnie najnowszymi odsłonami. Ubisoft na długo przed premierą informował graczy, że Assassin's Creed Mirage zajmie im maksymalnie 23 godziny, co jest olbrzymią zmianą w porównaniu do Valhalli czy Odyssey, w których gracze trafiali do olbrzymich, otwartych światów, których zbadanie zajmowało dziesiątki godzin. Najwyraźniej to był jeden z czynników, który wpłynął na tak ogromną popularność nowego tytułu.

Reklama

Ubisoft podzielił się także statystykami dotyczącymi społeczności, zebranymi w ciągu pierwszego tygodnia po premierze. Na przykład - gracze pogłaskali w grze 1,2 miliona wałęsających się kotów. Przy okazji z kotami w Mirage wiąże się pewna ciekawostka. Niedawno gracze odkryli, że niektóre spośród tych futrzaków mają na noskach znamiona, które wyglądają jak logo serii Assassin's Creed

Oprócz tego w grze spędzono łącznie 479 lat na pokonywaniu dachów Bagdadu oraz wykonano 60 milionów Skoków Wiary.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Assassin's Creed: Mirage | Assassin's Creed Mirage | Ubisoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy