1666 Amsterdam: Alternatywny Assassin's Creed w akcji

Temat produkcji 1666 Amsterdam powrócił ostatnio niczym bumerang. Czy nowy (lepszy?) "Assassyn" ma szansę na przebić się na rynku?

Pachnący Messiah materiał pokaże wam, czym też dyrektor kreatywny AC chciał przebić swoje poprzednie dokonania. Patrice Désilets, człowiek któremu zawdzięczamy stworzenie asasyńskich fundamentów, odzyskał prawa do 1666, ambitnego projektu, jakiego podjął się po wyprodukowaniu Brotherhooda i rozstaniu z Ubi.

Właśnie dowiedzieliśmy się, jak właściwie 1666 miało wyglądać. Przy czym czas przeszły nie jest tu nieuzasadniony. Oglądając film miejcie na uwadze, że build pochodzi sprzed dwóch lat i że gra miała wówczas debiutować na minionej generacji konsol. Film zdradza, że kluczową mechaniką gry było (będzie?) przejmowanie kontroli nad zwierzęcymi (i nie tylko) mieszkańcami miasta.

Nie jest jasnym, czy Désilets wznowi ten "zarzucony na czas nieokreślony" projekt. Zwłaszcza, że developer planował podjąć się produkcji epizodycznego Ancestors: The Humankind Odyssey.

CD Action