Po współpracy z Call of Duty czas na FLRT. Monster Energy trafi do nowych odbiorców

Uśmiechnięte kobiety ubrane w czarne stroje sportowe z logiem Monster Energy. Jedna z nich trzyma puszkę napoju Monster Energy, w tle produkty tej marki na sklepowej półce.
Czy energetyk stworzony "dla kobiet" trafi w gusta konsumentek?Stacy RevereAFP

"Nowa sympatia w puszce"

FLRT narodził się z prostego przekonania: energia powinna być tak samo pełna życia, odważna i radosna, jak kobiety, które po nią sięgają. Składniki dobre dla zdrowia, zero cukru, bez nagłych spadków energii i bez kompromisów
fragment wpisu z oficjalnej strony produktu.

Zaspokoić wszystkie pragnienia

Czy oni myślą, że jesteśmy innym gatunkiem? Dlaczego miałabym nie wybrać fajnej puszki z fajną nazwą ze wszystkimi smakami, które już lubię
@♡Maaaaaaaaddie♡, użytkownik platformy TikTok.
Przecież mają ultra strawberry, ultra rose i białego monstera... to są bardzo "kobiece" smaki... po co im jeszcze jeden?
@C.D, użytkownik platformy TikTok.
Czyli mniejszy i droższy. Ja dziękuję, zostanę przy 'męskim' Monsterze. Wszystkie różowe puszki i tak uwielbiam
@KittenGG7, użytkownik platformy TikTok.

"Potwór" rośnie w siłę

Innowacyjność pozostaje kluczowym elementem naszej długoterminowej strategii wzrostu. Z entuzjazmem podchodzimy do naszej jesiennej oferty nowych produktów w 2025 roku oraz szerokiego wachlarza planowanych nowości na 2026 rok, w tym nadchodzącej premiery FLRT - naszej marki dedykowanej kobietom, którą wprowadzamy na rynek pod koniec pierwszego kwartału w czterech wariantach smakowych
Hilton Schlosberg, prezes zarządu Monster Beverage Corporation

FLRT wchodzi do gry

Marvel's Spider-Man 2 - ray tracing w akcji na konsoli PS5 ProINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?