Zarówno LEC, jak i większość profesjonalnych scen esportowych, ma za sobą kilka bardzo trudnych miesięcy. Koronawirus całkowicie uniemożliwił organizowanie standardowych, LAN-owych rozgrywek, wymuszając odrobinę kreatywności z odpowiedzialnych za nie osób.
W rezultacie w zaledwie kilka tygodni przeszliśmy z zastanawiania się, czy uda się w ogóle dokończyć wiosenny sezon, do sprawnej ligi online i rekordów oglądalności.
Average Minute Audience dla wiosennych playoffów, czyli średnia liczba widzów w jednym momencie, wyniosło 279,361 osób, wzrost o 13,74% względem wiosny 2019.
Aż o 71,35% podskoczyła z kolei łączna liczba godzin spędzonych na oglądaniu LEC, aż do 10,662,283. W najlepszym momencie finały oglądało z kolei 807,033 osób z AMA na poziomie 694,266. Obie te wartości są nowymi rekordami LEC dla 2020 roku.
Kolekcja Louis Vuitton x League of Legends wyprzedana w godzinę
Początek współpracy pomiędzy Louis Vuitton a League of Legends zapowiada się bardzo obiecująco. Po odrobinie zamieszania podczas Worldsów przyszedł czas na premierę pierwszej kolekcji, która wyprzedała się zaledwie w godzinę.








W rezultacie udało się dostarczyć emocje fanom europejskiej sceny i zapewnić warunki, które pozwolą drużynom spokojnie rozegrać resztę tegorocznego sezonu. Z trwającymi dyskusjami o zmianach w składach i letnim splicie na horyzoncie, kolejne miesiące powinny być nawet lepsze.