Armored Core VI: Fires of Rubicon - ciekawa reklama inspirowana The Office

The Office to jeden z najpopularniejszych i najbardziej lubianych seriali w historii. Komedia w konwencji mockdokumentu doczekała się aż dziewięć sezonów przez osiem lat emisji. Teraz jeden z głównych bohaterów produkcji wraca w nieoficjalny sposób. Dwight Schrute reklamuje najnowszą grę studia FromSoftware - Armored Core VI: Fires of Rubicon.

Armored Core VI: Fires of Rubicon zbiera pozytywne opinie

Armored Core VI: Fires of Rubicon to produkcja studia FromSoftware, która zadebiutowała w sklepach kilka dni temu, a dokładniej 25 sierpnia. Gra zebrała całkiem niezłe recenzje, o tym pisaliśmy tutaj. Japońscy twórcy m.in. Elden Ringa czy słynnej serii Dark Souls najwyraźniej mają "patent" w ostatnich latach na tworzenie bardzo solidnych produkcji.

Reklama

Ich najnowsze dzieło nie odbiło się takim echem, jak wspomniane wcześniej tytuły, ale można je uznać za jak najbardziej udane. Teraz o grze może być znów głośno z powodu filmiku, który trafił na platformę YouTube. W sieci opublikowano interesującą reklamę gry Armored Core VI: Fires of Rubicon.

Rainn Wilson powraca w roli Dwighta z The Office

Główną rolę w spocie gra amerykański aktor Rainn Wilson znany głównie z odtwórstwa postaci Dwighta Schrute’a w popularnym serialu The Office. Teraz znów wciela się w bohatera, który swoją aparycją przypomina jedną z najbardziej charakterystycznych serialowych postaci.

Akcja reklamy odgrywa się także w biurze, jak w popularnym mockdokumencie. Schrute tym razem wciela się w postać agenta ubezpieczeniowego. Zachowania postaci, w którą wciela się Wilson swoim zachowaniem bardzo przypomina to, co widzieliśmy w The Office. Wykonuje on różne nietypowe działania w swoim biurze, m.in. medytując.

W spocie nie pada bezpośrednie odwołanie do The Office’a czy oryginalnej postaci Schrute’a, gdyż jest to podyktowane brakiem odpowiednich licencji. Jednak cała otoczka reklamy jest na tyle jednoznaczna, że śmiało można stwierdzić, iż Wilson wrócił po latach do bohatera, który przyniósł mu wielką sławę na całym świecie. 

Na pewno reklama jest bardzo ciekawym zaskoczeniem ze strony twórców. Odbije się ona zapewne szerokim echem wśród graczy i część z nich sięgnie dzięki niej po najnowszy tytuł studia FromSoftware.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Armored Core VI
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy