Znana marka i legendarna gra wyścigowa - co łączy obie rzeczy?
Bulgari to jeden z głównych producentów luksusowych zegarków na rynku. Włoska firma założona jeszcze w końcówce XIX wieku zaskakuje swoją najnowszą współpracą. Dotyczy ona jednej z najbardziej znanych marek wśród gier wideo o tematyce wyścigowej.
Prestiżowe marki od kilku lat mocniej współpracują z przedstawicielami branży gier wideo. Przykładem, który jako pierwszy przychodzi na myśl w tego typu przypadkach jest współpraca Balenciagi z Epic Games. Ubrania tej hiszpańskiej marki trafiły do gry Fortnite: Battle Royale i nałożone były na poszczególne skórki postaci. Była to bardzo szeroko opisywana współpraca, gdyż Balenciaga od lat uchodzi za jedną z najbardziej prestiżowych marek w świecie mody.
Głośno także było o podjęciu współpracy luksusowej marki Burberry z Minecraftem. Tego typu współprac jest jednak znacznie więcej. Teraz dojdzie do kolejnego połączenia cieszącej się prestiżem firmy z grą wideo. Mowa tym razem o marce zegarków oraz gry wyścigowej od Sony - Gran Turismo. W sieci pojawił się dedykowany filmik poświęcony tej współpracy.
Mowa o słynnej marce zegarków Bulgari. Jest to włoska marka założona w 1884 roku z siedzibą w Rzymie. Firma ta specjalizuje się w produkcji głównie zegarków, ale także i niektórych elementów biżuterii. Sklepy Bulgari znajdują się w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, a w Tokio mieści się największy punkt na świecie, który zajmuje 940 metrów powierzchni sprzedażowej. Teraz Włosi nawiązują współpracę z Gran Turismo.
W sieci pojawił się krótki zwiastun w tej sprawie, ale szczegóły mają zostać ujawnione już 3 grudnia. Można jednak wywnioskować z treści krótkiej zajawki, że zegary w autach będą sygnowane marką Bulgari. Jeśli to przewidywanie by się sprawdziło, wówczas mielibyśmy do czynienia z dosyć nietypowym, a jednak kojarzącym się z zegarkami elementem współpracy. Jednak na potwierdzenie tego musimy jeszcze poczekać kilka dni.