Reklama

Minecraft: Luksusowa marka odzieżowa stworzyła kolekcję ubrań dla… postaci z gry

"Cyfrowa odzież dla nowoczesnego odkrywcy" - tak marka Burberry reklamuje swoją najnowszą kolekcję stworzoną we współpracy z menadżerami jednej z najpopularniejszych gier wideo na świecie. Alians nazwany uniwersum Burberry x Minecraft zaowocował ponadto specjalną grą o nazwie "Burberry: Freedom to Go Beyond".

W skład limitowanej kolekcji wchodzi 15 wirtualnych kostiumów z monogramami Thomasa Burberry’ego, czyli założyciela marki. Są one elementem świata Minecrafta, co oznacza, że każdy z graczy może odziać w nie swojego avatara.

Co ciekawe, owe "skórki" dla avatarów mają też wymiar fizyczny, przekładają się bowiem na całkiem rzeczywistą kolekcję ubrań nawiązujących do gry, stworzoną przede wszystkim z myślą o pasjonatach Minecrafta. Jak informuje serwis Dezeen, nabywcy mogą wybierać spośród pięciu różnych rzeczywistych stylizacji, w tym gładkich, białych T-shirtów, szalików w kratę, swetrów ozdobionych logo Burberry i spódnic do kolan.

Reklama

Jeśli zaś chodzi o grę "Burberry: Freedom to Go Beyond", to avatary muszą tu pokonywać różne trudności w czterech światach, które zostały zaprojektowane we współpracy z twórcami map Minecrafta z firmy Blockception. Oczywiście światy w tej grze mienią się wszelkimi odniesieniami do marki Burberry i zachętami do kupowania jej produktów, czyli pełnią rolę nowoczesnego katalogu reklamowego.

PAP life
Dowiedz się więcej na temat: Minecraft

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy