Zapowiedziano Kerbal Space Program 2

​Jedną z największych niespodzianek tegorocznych targów Gamescom - co chyba nie najlepiej świadczy o randze imprezy - było ujawnienie faktu, że powstaje Kerbal Space Program 2, kontynuacja udanej produkcji niezależnej o podboju kosmosu, wydanej w 2011 roku przez studio Squad.

Sequel tworzy jednak inne studio - Star Theory. Squad sprzedało bowiem prawa do serii w maju 2017 roku. Kupiło je samo Take-Two Interactive, właściciele Rockstara. Amerykańska korporacja budowała wtedy własną linię wydawniczą, w ramach której ukaże się właśnie Kerbal Space Program 2.

Cel pozostanie ten sam. Gracze zostaną szefem programu kosmicznego sympatycznych kerbali. Trzeba więc będzie zbudować ośrodek na planecie, a następnie skonstruować rakietę z tysięcy dostępnych części, wzbić się w przestworza i wykonywać zlecane nam przez rząd zadania.

Reklama

Za ich kończenie otrzymamy pieniądze, które pozwolą ulepszyć placówkę i sprzęt, polecieć dalej i szybciej - i tak w kółko. W "dwójce" jedną z interesujących nowości będzie między innymi możliwość założenia kolonii na obcych ciałach niebieskich. O ile oczywiście wcześniej uda nam się wylądować.

Do tego rozbudowane, animowane samouczki, które na pewno się przydadzą - mamy do czynienia z produkcją, która tylko pozornie wydaje się być prosta. W rzeczywistości stawia na realistyczną symulację fizyki lotów w kosmos. Pomoże także ulepszony interfejs oraz instrukcje budowy i latania.

Twórcy szykują także technologię "nowe generacji", która nie istnieje jeszcze w praktyce w prawdziwym świecie. "To da graczom nowatorskie zagadki do rozwiązania, ale umożliwia także osiągniecie celów eksploracji kosmosu, które nie były możliwe w oryginalnym Kerbal Space Program.

Wśród innych nowości wymienić można wspomniane kolonie, które pozwolą pozyskiwać wartościowe surowce, w tym paliwo. Do tego międzygwiezdne podróżowanie, tryby wieloosobowe oraz rozbudowane wsparcie dla modów. Premiera w przyszłym roku na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama