XDefiant - Ubisoft obiecuje zmiany do jednej z najbardziej frustrujących mechanik
Feedback fanów XDefiant dotarł wreszcie do Ubisoftu. Twórcy zaadresowali temat słynnego już Spiderbota i obiecali, że w najbliższym czasie będą przyglądać się potencjalnym zmianom.
XDefiant oficjalnie wyszedł już z typowego dla nowych gier “miesiąca miodowego" i trzyma się po prostu zbudowanej wokół siebie społeczności. Na początku wszystko było nowe, kolorowe, żyło w bardzo mocnym kontraście do licznych rozwiązań z Call of Duty i cieszyło się niemałą popularnością. Z czasem zobaczyliśmy jednak, jak naprawdę wygląda XDefiant i zostali przy nim ci, którym ten wygląd odpowiadał.
Pierwszym, większym egzaminem dla produkcji Ubisoftu był debiut pierwszego sezonu. Gra zadebiutowała oryginalnie w formie “sezonu 0". Dostaliśmy więc krótkiego Battle Passa, miesiąc na zapoznanie się z podstawowymi mechanikami i przygotowanie do kolejnych aktualizacji. Od początku mówiono otwarcie, że mamy do czynienia z tytułem live-service, który z czasem ruszy typową ścieżką sezonową.
Chociaż pierwszy sezon zadebiutował w satysfakcjonującej formie i wprowadził do XDefiant nieco świeżości, nie obyło się bez kontrowersji. Głównym ich przedmiotem był Spiderbot, jedna z umiejętności frakcji DeadSec. Spiderbot przypominał aktywną umiejętność z Black Opsa 4, wysyłając metalowego pająka w kierunku najbliższego celu. Aktywowany Spiderbot znajduje pobliski cel, rzuca się do niego i uniemożliwia ruch.