Twórcy Redfall mieli podobno nadzieję, że Microsoft anuluje ich grę

Bethesda najwyraźniej wiedziała od dłuższego czasu, że Redfall nie spełni oczekiwań graczy. Według nowego raportu deweloperzy liczyli na interwencję Microsoftu.

Na Redfallu ciążyła spora presja. Zeszły rok w wykonaniu Microsoftu kręcił się głównie wokół potencjalnego przejęcia Activision Blizzard. Dużo mówiło się o tym, że brakuje ekskluzywnych gier na Xboxach i trudno jest argumentować zakup konsoli Microsoftu ponad przepełnionym świetnymi tytułami PlayStation.

Wielu graczy z nadzieją patrzyło na Redfall i Starfielda, licząc na bardzo udane produkcje, które naprawią wizerunek Xboxa. Niestety nowa gra Arkane Studios była daleka od tego osiągnięcia, okazała się dużym zawodem i miesiąc po premierze została zapomniana przez większość fanów.

Reklama

Według nowego raportu Bloomberga Redfall miał problemy od dłuższego czasu i deweloperom trudno było zrozumieć konkretny kierunek, jaki obrała ta produkcja. Już na początkowym etapie tworzenia "multiplayera Arkane Studios" niektórzy mieli wątpliwości, czy jest to odpowiedni krok.

Po przejęciu ZeniMax część deweloperów liczyła na to, że Microsoft całkowicie anuluje ten projekt albo zdecyduje się na reboot i przerobienie go na single-player. Nad Redfall cały czas ciążył element live service, który nie odpowiadał wielu pracownikom studia. Dopiero w 2021 roku zdecydowano się zrezygnować z zaawansowanego modelu mikrotransakcji.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft | Redfall
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy