Twórca Plague Inc. w szczerych słowach o zarabianiu na pandemii COVID-19

Plague Inc.
Plague Inc.materiały prasowe

Plague Inc., czyli gra o rozpowszechnianiu śmiertelnego wirusa

COVID: The Outbreak

COVID: The Outbreak
COVID: The Outbreakmateriały prasowe
COVID: The Outbreak
COVID: The Outbreakmateriały prasowe
COVID: The Outbreak
COVID: The Outbreakmateriały prasowe
COVID: The Outbreak
COVID: The Outbreakmateriały prasowe
COVID: The Outbreak
COVID: The Outbreakmateriały prasowe
COVID: The Outbreak
COVID: The Outbreakmateriały prasowe
COVID: The Outbreak
COVID: The Outbreakmateriały prasowe
COVID: The Outbreak
COVID: The Outbreakmateriały prasowe
COVID: The Outbreak
COVID: The Outbreakmateriały prasowe

COVID-19 przyczynił się do popularyzacji gry

Plague Inc. zyskiwało na popularności wtedy, gdy ludzie zachorowali (...). Kiedy Ebola rozprzestrzeniała się w 2015r., obserwowaliśmy duży wzrost liczby graczy na świecie. Kiedy po raz pierwszy pojawił się COVID, zaobserwowaliśmy największy wzrost liczby graczy w historii - trwał około miesiąca, po czym powrócił do normalnego poziomu.
stwierdził autor gry.
Czułem się nieswojo, widząc wszystkie fikcyjne rzeczy, które umieściłem w grze, a nagle rozgrywały się one w prawdziwym życiu.
przyznał otwarcie.
Udało mi się rzucić pracę i skupić się na tworzeniu gier w pełnym wymiarze godzin. Dzięki Plague Inc. w Ndemic Creations jest teraz 12 osób i możemy skupić się na tworzeniu gier, nie martwiąc się o monetyzację. Możliwość skupienia się wyłącznie na takiej grze to ogromny luksus!
podkreślił.
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?