Tomasz Zubilewicz prezentuje pogodę dla graczy
Tomasz Zubilewicz jest bez wątpienia jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci prezentujących prognozę pogody w Polsce. Weteran telewizji po raz kolejny zgodził się wziąć udział w kampanii reklamowej związanej z grami wideo.
Zatrudnianie gwiazd telewizji czy sportu do promocji spraw związanych z gamingiem jest coraz częstszą praktyką, która pozwala dotrzeć do nieco innego odbiorcy, niż ten "typowy" gracz, który już rzadko zagląda, co się dzieje w stacjach telewizyjnych. Przed laty twarzą gier o skokach narciarskich był sam Adam Małysz, a "Kolekcję Klasyki" polecał słynny aktor filmowy, teatralny i dubbingowy - Piotr Fronczewski, co do dzisiaj jest legendarną kwestią na YouTube.
Tym razem doszło do współpracy z Tomaszem Zubilewiczem. Prezenter prognozy pogody już przed laty miał styczność z gamingiem. W 2019 roku miała miejsca głośna premiera autorskiego dzieła japońskiego reżysera gier wideo Hideo Kojimy - Death Stranding. Produkcja odbiła się bardzo szerokim echem w świecie graczy. Do promocji w naszym kraju został zatrudniony sam Tomasz Zubilewicz.
Jeden z najsłynniejszych prezenterów pogodowych w naszym kraju nie robił nic innego, jak... zapowiadał pogodę, będąc niejako "dodanym" do świata gry. Wówczas akcja promocyjna, której pomysłodawcą była firma Sony wywołała falę pozytywnego zamieszania w mediach społecznościowych, co tylko utwierdziło twórców w przekonaniu, że tego rodzaju content przynosi oczekiwany skutek. Teraz Sony powraca do tej współpracy w jednym z najnowszych spotów.