Tomasz Zubilewicz prezentuje pogodę dla graczy

​Tomasz Zubilewicz jest bez wątpienia jedną z najbardziej rozpoznawalnych postaci prezentujących prognozę pogody w Polsce. Weteran telewizji po raz kolejny zgodził się wziąć udział w kampanii reklamowej związanej z grami wideo.

Słynny prezenter pogody w świecie Death Stranding

Zatrudnianie gwiazd telewizji czy sportu do promocji spraw związanych z gamingiem jest coraz częstszą praktyką, która pozwala dotrzeć do nieco innego odbiorcy, niż ten "typowy" gracz, który już rzadko zagląda, co się dzieje w stacjach telewizyjnych. Przed laty twarzą gier o skokach narciarskich był sam Adam Małysz, a "Kolekcję Klasyki" polecał słynny aktor filmowy, teatralny i dubbingowy - Piotr Fronczewski, co do dzisiaj jest legendarną kwestią na YouTube.

Tym razem doszło do współpracy z Tomaszem Zubilewiczem. Prezenter prognozy pogody już przed laty miał styczność z gamingiem. W 2019 roku miała miejsca głośna premiera autorskiego dzieła japońskiego reżysera gier wideo Hideo Kojimy - Death Stranding. Produkcja odbiła się bardzo szerokim echem w świecie graczy. Do promocji w naszym kraju został zatrudniony sam Tomasz Zubilewicz.

Reklama

Jeden z najsłynniejszych prezenterów pogodowych w naszym kraju nie robił nic innego, jak... zapowiadał pogodę, będąc niejako "dodanym" do świata gry. Wówczas akcja promocyjna, której pomysłodawcą była firma Sony wywołała falę pozytywnego zamieszania w mediach społecznościowych, co tylko utwierdziło twórców w przekonaniu, że tego rodzaju content przynosi oczekiwany skutek. Teraz Sony powraca do tej współpracy w jednym z najnowszych spotów.

Zubilewicz wraca do świata gier wideo

Słynny 61-letni prezenter znów zapowiada prognozę pogody. Dzieje się to w częściowo ekstremalnych warunkach. Początkowo Zubilewicz jest osadzony w bardzo zimowym, śnieżnym klimacie. Na pasku jesteśmy informowani, że to Fimbulvinter, czyli według wierzeń nordyckich zima poprzedzająca Ragnarök. Faktycznie, sceneria przypomina tę, którą możemy doświadczyć w najnowszej grze od studia Santa Monica - God of War Ragnarök, który jest ekskluzywną pozycją dla konsol marki PlayStation.

Następnie w mgnieniu oka gwiazda telewizji przenosi się do zupełnie innego klimatu. Zubilewicz zrzuca ciepłe okrycie i pojawia się w hawajskiej koszuli, zamiast ocieplanej kurtki, czapki i szalika. Tuż za nim rozpościera się sceneria związana z grą Horizon Forbidden West (również ekskluzywna gra na "PS). Klimat tropikalny, upalna atmosfera, a w tle widoczne są rosnące palmy.

Reklama po raz kolejny zdobyła sporą popularność i uznanie w mediach społecznościowych, przede wszystkim na Twitterze, gdzie jest bardzo dużo pozytywnych reakcji na opublikowany filmik. Fani PlayStation doceniają humorystyczny charakter tego przedsięwzięcia, a Tomasz Zubilewicz ze swoim nomen-omen - pogodnym nastawieniem doskonale ubarwia ten spot. Wiele osób ma nadzieję, że nie jest to koniec współpracy Sony ze słynnym prezenterem prognozy pogody i tego typu inicjatywy wrócą jeszcze w przyszłości.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Horizon Forbidden West
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy