Ta gra mobilna bije rekordy popularności. Na początku zaczynała od Chin
Honor of Kings, popularna gra mobilna z gatunku MOBA podbiła azjatycki rynek w ostatnich kilku latach. Teraz dzieło opracowane przez studio TiMi Group podbija cały świat. Deweloperzy pochwalili się wyśmienitym wynikiem, jakiego mogą pozazdrościć twórcy innych "mobilek".
Gry mobilne to coraz atrakcyjniejszy sektor dla producentów i wydawców gier wideo. Gracze coraz częściej sięgają po tablety i smartfony, by zatapiać się w rozgrywce w co rusz debiutujących nowych tytułach dedykowanych właśnie tym urządzeniom. Wiele razy na łamach serwisu pisaliśmy o sukcesach mobilnego wydania Call of Duty i grach takich jak: Garena Free Fire, PUBG: Mobile czy cieszącym się nadal sporą popularnością Pokemon GO.
Najnowszy przykład na bazie Niemiec dobitnie obrazuje, że mobilne gry wideo zyskują popularność z prostego powodu: możemy grać w nie niemal wszędzie - wystarczy tylko przykładowy smartfon. Wg. raportu The German Games Industry Association (GAME) po gry mobilne w ubiegłym roku sięgnęło rekordowo dodatkowe 300 tys. osób.
Prócz wspomnianych wyżej przykładów istnieje jeszcze jedna produkcja, która ruszyła na podbój rynków, w tym m.in. polskiego. Mowa o mobilnej grze z gatunku MOBA o tytule Honor of Kings. Dzieło stworzone w listopadzie 2015 roku i funkcjonowała przez wiele lat tylko na chińskim rynku. Od drugiej połowy czerwca tego roku Honor of Kings dostępny jest w wielu regionach świata.