Szok. Minimalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghosts w wersji PC bardzo wysokie

Posiadacze pecetów zaczynają powoli odczuwać zbliżającą się coraz większymi krokami nową generacje konsol. W jaki sposób?

Wymagania sprzętowe kilku nadchodzących gier są wyższe niż w dotychczasowych produkcjach. Najnowszy dowód do Call of Duty: Ghosts, którego - podobnie jak Watch_Dogs - nie uruchomimy bez 64-bitowego Windowsa i sporej ilości RAM-u.

Musimy się już chyba do tego przyzwyczaić - wraz z premierą Xboksa One i PlayStation 4 wymagania sprzętowe gier w wersji PC wzrosną i to dość znacznie. Widać to bardzo dobrze na przykładzie Call of Duty: Ghosts - najnowszej odsłony cyklu, której dotychczasowe części można było spokojnie uruchomić na kilkuletnich komputerach. Teraz fani serii dysponujący niezbyt młodym sprzętem najpewniej muszą przygotować się na upgrade.

Reklama

Minimalne wymagania gry, które pojawiły się na stronach Nvidii nie pozostawiają złudzeń - Ghosts nie uruchomimy na 32-bitowych Windowsach. Musimy wyposażyć się też w pokaźną ilość RAM-u i zadbać o miejsce na dysku twardym - produkcja potrzebuje bowiem aż, uwaga, 50 GB wolnej przestrzeni na "twardzielu".

Sprawdźcie sami - oto minimalne wymagania sprzętowe Call of Duty: Ghosts:

  • System operacyjny: Windows 7 lub Windows 8 - 64-bitowe
  • Procesor: Intel Core 2 Duo E8200 taktowany zegarem 2,66 GHz lub AMD Phenom X3 8750 taktowany zegarem 2,4 GHz albo szybszy
  • RAM: 6 GB
  • HDD: 50 GB
  • Karta graficzna: Nvidia GeForce GTX 550 Ti lub AMD Radeon HD 5870 albo szybsza (rekomendowana GeForce GTX 780)
  • Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX
  • DirectX: 11

Aha, i jeszcze jedno - producent wykonawczy gry Mark Rubin ujawnił za pośrednictwem Twittera, że produkcja otrzyma serwery dedykowane na wszystkich platformach docelowych. Do tej pory "dedyki" potwierdzono tylko w wersjach PC i Xbox One.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty | Activision | Infinity Ward
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy