Szczegóły pierwszej, dużej aktualizacji do Starfielda

Na serwery Starfielda trafiła właśnie pierwsza aktualizacja od premiery gry. Bethesda pokusiła się o kilka zmian, które na pewno ucieszą wielu graczy.

Starfield jest od ponad tygodnia przedmiotem bardzo emocjonujących dyskusji. Po jednej stronie są bowiem weterani gier Bethesdy i osoby, które znalazły sporo dobrego w ich nowej produkcji. Przeszli oni przez wolniejszy początek, eksploracja kosmosu szybko ich wciągnęła i zaangażowali się w przedstawioną przez scenarzystów historię.

Druga strona trwających w sieci dyskusji oczekiwała od Bethesdy więcej zmian. Ich zdaniem format znany ze Skyrima czy Fallouta przejadł się wielu graczom RPG, a przez ostatnie lata dużo zmieniło się w tym gatunku. Niektórzy uważają też, że poprzeczkę mocno podniósł niedawno Baldur’s Gate 3 i trudno nazywać Starfielda arcydziełem zaraz po debiucie gry Larian Studios.

Reklama

Niezależnie od obozu, w którym się znajdujecie, nie da się ukryć, że Starfield cieszy się ogromną popularnością, jest najbardziej udaną premierą Bethesdy, ale wymaga też sporo pracy. Studio jest tego najwyraźniej w pełni świadome, bowiem nieco ponad tydzień po premierze światło dzienne ujrzała pierwsza, obszerna aktualizacja.

Szczegóły wprowadzonego właśnie patcha opublikowano od razu na Steamie. Skupia się on przede wszystkim na stabilności i wydajności Starfielda. Ponadto naprawia problemy z kilkoma zadaniami, które mogły wcześniej utrudniać graczom progres. Gra powinna w rezultacie działać płynniej, rzadziej crashować, a liczba klatek będzie stabilniejsza i przestanie ulegać aż takim wahaniom.

Bethesda zapowiedziała również o planach wprowadzenia kilku wyczekiwanych przez wielu graczy funkcji. Wśród nich znajdują się:

  • Kontrola jasności i kontrastu
  • Ustawienia HDR
  • FOV Slider
  • Wsparcie Nvidia DLSS i monitorów 32:9 (PC)
  • Przycisk odpowiedzialny za spożywanie jedzenia
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Bethesda | Starfield
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy