Szczegóły na temat obsługi modów w konsolowej wersji Farming Simulator 17
Twórcy Farming Simulator 17 - kolejnej odsłony popularnej rolniczej serii - ujawnili nowe informacje związane ze wsparciem dla modów w konsolowej wersji gry.
Kilka tygodni temu autorzy produkcji zdradzili, że wydania na Xbox One i PlayStation 4 pozwolą graczom na korzystanie ze stworzonych przez fanów modyfikacji, ale wówczas nie podano żadnych konkretnych szczegółów. Tuż przed weekendem ujawniono nieco więcej detali.
Przede wszystkim - podobnie jak na komputerach osobistych, mody dostępne będą za darmo. Przenoszeniem poszczególnych projektów na konsole zajmować się będą developerzy ze studia Giants Software.
Niestety pojawią się w związku z tym pewne ograniczenia. O tym, które modyfikacje trafią na XBO i PS4, zdecydują sami twórcy, poza tym będą się ukazywały cyklicznie. Autorzy podkreślają jednak, że każdy poddany zostanie odpowiednim testom, dzięki czemu będą działać bezproblemowo.
Farming Simulator 17 będzie kolejną - po Fallout 4 i odświeżonym Skyrimie - produkcją, która na konsolach otrzyma wsparcie dla modyfikacji. Produkcja ukaże się na PC oraz Xbox One i PlayStation 4 jeszcze w tym miesiącu - 25 października.