Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Strategia o Bitwie o Anglię finansowana na "polskim Kickstarterze"

Bitwa o Anglię to jeden z najbardziej chwalebnych rozdziałów naszej historii - polski Dywizjon 303 w znacznej mierze przyczynił się do sukcesu alianckich lotników w starciu z niemieckim Luftwaffe.

Temat ten postanowili wziąć na warsztat niezależni developerzy z poznańskiego studia Black Moon Design, którzy pracują nad strategią The Few i... proszą o pomoc internautów.

Reklama

The Few to strategia osadzona w czasie Bitwy o Anglię. Rozgrywka toczy się w dwóch wymiarach - mapie kampanii, gdzie dbamy o produkcję i wyznaczamy patrole, oraz bitewnej, na której kierujemy siłami Aliantów. Te złożone są z jednostek lotniczych, w skład których wchodzą Królewskie Siły Powietrzne, Polskie Siły Powietrzne, Czechosłowackie Siły Powietrzne, Królewskie Powietrzne Siły Kanadyjskie oraz Królewskie Powietrzne Siły Nowozelandzkie. Każdy pilot wraz z kolejnym starciem zdobywa też doświadczenie. Twórcy obiecują, że sztuczna inteligencja ma być na tyle dobra, iż każda sesja będzie różnić się od wcześniejszych.

Prace nad The Few trwają od kilku miesięcy, obecnie trwa zamknięta beta gry, zaś jej premiera powinna odbyć się w sierpniu. Developerzy chcą jednak wydać swoją produkcję także w Polsce i to w wersji zlokalizowanej. Nie dysponują jednak odpowiednim budżetem i dlatego postanowili poprosić o pomoc graczy - Black Moon Design uruchomiło zbiórkę na "polskim Kickstarterze": serwisie Wspieram.to.

Na stworzenie rodzimej wersji twórcy potrzebują 3300 zł, a w w chwili pisania newsa udało się zgromadzić 120 zł. Do końca akcji pozostało jeszcze jednak 59 dni, dodatkowo jeśli uda się zebrać 6 tysięcy złotych, w grze pojawi się dubbing pilotów.

Projekt można wesprzeć tutaj: http://tinyurl.com/cpj4jrd. Oczywiście na darczyńców czekają bonusy - już za 20 zł można zapewnić sobie kopię The Few. Poniżej znajdziecie gameplay z bety:

Dowiedz się więcej na temat: Dywizjon 303 | The Few | strategiczne

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje