SlavicPunk: Oldtimer - czy gra ze słowiańskim akcentem podbije rynek koreański?

Red Square Games podpisało umowę ze Smilegate Holdings Inc. na dystrybucję swojej premierowej gry w wersji na PC na rynku koreańskim.

SlavicPunk: Oldtimer, czyli strzelanka oparta na twórczości Michała Gołkowskiego, uznanego polskiego autora science-fiction i fantasy, pojawi się na platformie STOVE Indie. Krakowska spółka, która niebawem zadebiutuje na rynku NewConnect, zapowiada także wersję konsolową swojej gry.

Zgodnie umową, dystrybutor zobowiązał się do przygotowania na własny koszt niezbędnych tłumaczeń na język koreański oraz uzyskania klasyfikacji wiekowej dla produkcji Red Square Games. Krakowskie studio natomiast zintegruje niektóre funkcjonalności tytułu z STOVE Indie.

Reklama

SlavicPunk: Oldtimer to izometryczna strzelanka oparta na twórczości autora m.in. trylogii SybirPunk, Michała Gołkowskiego, który jest współzałożycielem Red Square Games i członkiem jej rady nadzorczej. Gra oferuje solidne systemy walki i poruszania się, a także modułowy system ulepszeń broni, dzięki którym gracze, przemierzając mroczne zakamarki miasta, mogą sprawić, że każdy pojedynek będzie wyglądał inaczej.

Świat przedstawiony w grze przedstawia mieszankę futurystycznej i przestarzałej technologii, typową dla krajów postkomunistycznych brutalistyczną architekturę. Wyjątkowe, głęboko słowiańskie podejście do cyberpunkowego świata z pewnością nie pozostawi nikogo obojętnym, ze względu na sarkastyczne poczucie humoru i nieco pesymistyczne spojrzenie na neonowo-szare odcienie otaczającej rzeczywistości. Tytuł aktualnie jest dostępny na platformach Steam i GOG, a w najbliższej przyszłości planowana jest sprzedaż poprzez platformę Epic Games Store.

Smilegate Inc. zajmuje się tworzeniem i dystrybucją gier. Portfolio spółki założonej w 2002 r. obejmuje gry na PC, online, mobilne oraz na konsole. Firma znana jest z produkcji, a także wydania takich gier jak: CrossFire, Lost Ark, SkySaga: Infinite Isles. Obecnie funkcjonuje jako grupa spółek Smilegate Holdings Inc.

W 2020 roku wartość rynku gier wideo w Republice Korei wynosiła niemal 15 mld USD, a szacuje się, że w 2023 roku przekroczy nawet 18 mld USD.

INTERIA/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: SlavicPunk: Oldtimer
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy