S.T.A.L.K.E.R. 2 - twórcy nadal pracują nad jednym z trybów. O jaki chodzi?

S.T.A.L.K.E.R. 2
S.T.A.L.K.E.R. 2materiały prasowe
Ale potem zaczęliśmy ją optymalizować, dodając m.in. nowe funkcje przesyłania strumieniowego informacji. Unreal Engine ma spore możliwości w tym zakresie, jednak w przypadku naszej gry musieliśmy naprawdę wycisnąć każdy megabajt z wszystkich elementów systemu, jaki się dało.
twierdzą twórcy
Na Xbox Series S trzymamy się 30FPS. Jednak w wielu przypadkach udało nam się osiągnąć 60 FPS, choć nie jest to tak stabilne, jak w przypadku serii X. Chcemy jednak wprowadzić tryb wydajności dla Xbox Series S, aby uzyskać stałe 60 klatek. Uważamy, że jest to możliwe.
dodają przedstawiciele GSC World
Czy gry nadają się na scenariusz serialu?Patrycja OtfinowskaINTERIA.PL
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?