Risk of Rain 2 z nowym rozszerzeniem. Gearbox zapowiedziało Seekers of the Storm

Jeden z najpopularniejszych roguelike’ów na rynku doczeka się w przyszłości kolejnego dodatku. Gearbox właśnie wypuściło zwiastun Seekers of the Storm, drugiego DLC do Risk of Rain 2.

Risk of Rain to bez wątpienia jeden z najlepszych roguelike’ów na rynku. Pierwsza część była dużo skromniejsza, choć wciąż bardzo udana, ale to dwójka trafiła do większej grupy osób. Ponad 160 tysięcy recenzji na Steamie i przytłaczająco pozytywny odbiór Risk of Rain 2 jasno pokazuje, że mamy do czynienia z wybitnym tytułem.

Kiedy okazało się jednak, że niewielki deweloper Hopoo Games, twórca Risk of Rain, trafia w ręce Gearboxu, wśród społeczności pojawiły się obawy. Niektórzy sugerowali, że deweloperzy mogą stracić posiadaną do tej pory swobodę. Zasłużyli na solidną wypłatę za tak duży sukces, ale mogło kosztować ich to możliwość rozwoju Risk of Rain w każdym kierunku, jaki mogli sobie tylko wymarzyć.

Reklama

Właśnie okazało się, że Gearbox może mieć bardzo podobne podejście do rozwoju marki Risk of Rain. Na kanale YouTube wydawcy pojawiły się zwiastun Seekers of the Storm, drugiego DLC do popularnego roguelike’a. Krótki trailer zapowiada antagonistę The False Son oraz jedną z planowanych nowości - cykl dnia i nocy.

Odbiór zwiastuna jest na razie dosyć pozytywny, chociaż niektórzy gracze w komentarzach wskazują na fakt, że nad drugim DLC pracować będzie inny zespół. Część z pracujących w nim deweloperów stworzyła co prawda Survivors of the void, pierwszy dodatek, ale nie jest to oryginalny zespół odpowiedzialny za resztę gry. Tymczasem oczekiwania wobec nich są bardzo duże.

Niestety pierwszy zwiastun Seekers of the Storm nie zdradza jeszcze daty premiery dodatku. Wiemy jedynie, że ma on wzbogacić Risk of Rain 2 na PC, PS4, Xbox One i Nintendo Switch, oraz na konsolach nowej generacji poprzez wsteczną kompatybilność. Skoro Gearbox nie jest gotowy podać nawet przybliżonego czasu premiery, możliwe, że na debiut tego DLC jeszcze trochę poczekamy.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama