Reżyser Marvel’s Avengers przeprasza graczy. Gra rzuciła duże wyzwanie twórcom

​Creative director Marvel’s Avengers potwierdził obawy niektórych miłośników superbohaterów. Produkcja gry sprawiła twórcom dużo trudności, za co postanowił właśnie przeprosić jeden z odpowiedzialnych za nią deweloperów.

Świat Marvela i superbohaterów przez wiele lat wydawał się niemalże gwarancją sukcesu. Filmy przyciągały do kin miliony fanów, zarabiały ogromne pieniądze i chociaż niektórym temat ten mógł się od tego czasu przejeść, bohaterowie wciąż są rozpoznawalni, a nowe produkcje z herosami w rolach głównych przykuwają uwagę.

Kiedy zbliżała się premiera Marvel’s Avengers, wydawało się, że Crystal Dynamics ma szansę odnieść ogromny sukces. Wszyscy kinomaniacy mogli rozsiąść się na kanapie, wziąć kontroler do ręki i wcielić się w swoich ulubionych superbohaterów. Niestety w praktyce grze daleko było do ideału i mimo regularnych aktualizacji, Marvel’s Avengers przepadło bezpowrotnie niedługo po swoim debiucie.

Reklama

Do czasów produkcji gry wrócił przy okazji z Edge Magazine Cezar Virtosu, creative director Marvel’s Avengers. Krótko przyznał, że cały proces był trudny i rzucił deweloperom duże wyzwanie. Doświadczony reżyser przeprosił za zaistniałą sytuację społeczność gry.

Crystal Dynamics ma już oczywiście swój nowy projekt, a Virtosu powróci niedługo z rebootem The Lords of the Fallen. Każdy znalazł kolejne gry i będzie miał okazję podreperować swój wizerunek. Nie ulega jednak wątpliwości, że dla fanów superbohaterów Marvel’s Avengers było dużym zawodem, który prędko nie zostanie zapomniany.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Marvel’s Avengers | Crystal Dynamics
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy